Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorGabriel Fernández, Narciso de
dc.contributor.authorVeiga Presa, Laura
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña.Facultade de Ciencias da Educaciónes_ES
dc.date.accessioned2023-01-03T13:02:32Z
dc.date.available2023-01-03T13:02:32Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/32295
dc.descriptionVeiga Presa, Laura. (2022). A evolución da escola rural galega (1945-2022): a historia escolar de Cesuras. [Traballo de Fin de Grao. Universidade da Coruña]es_ES
dc.description.abstract[Resumo] A escola é un ámbito de gran relevancia para a sociedade debido á súa labor ao longo da historia. Ademais todos os cambios aos que foi sometida a institución son de natureza socio-cultural (Escolano, 1994) polo que o coñecemento e análise do seu pasado non é soamente unha ferramenta enormemente últil para os e as docentes senón tamén para o conxunto da sociedade, permitíndolles desenvolver un pensamento crítico sobre a realidade social e educativa (Mallo Gambetta, 2009). O presente estudo busca coñecer cal foi a evolución da escola rural galega dende o ano 1945 ata a actualidade, centrando posteriormente a investigación no caso concreto do Concello de Cesuras. Para acadar ditos obxectivos, preséntase en primeiro lugar unha evolución da escola rural galega, tendo en conta as investigación referentes neste eido así como a lexislación educativa presente en cada época. Posteriormente, ofrécese unha reconstrucción da evolución escolar dun concello en concreto, o de Cesuras. Dita investigación está fundamentada principalmente en trinta e catro entrevistas realizadas a exalumnos das escolas unitarias e do grupo escolar. Cómpre destacar que Galicia presenta un territorio cunha gran porcentaxe de ruralidade e dispersión, un feito que dificultou a creación dunha rede escolar galega. Ademais, despois da investigación realizada pode concluirse que “non existiu unha polı́tica educativa axustada ás necesidades territoriais e humanas do medio rural” (Caride, 2014, p.166).es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectEscola rurales_ES
dc.subjectHistoria escolares_ES
dc.subjectCesurases_ES
dc.subjectGaliciaes_ES
dc.titleA evolución da escola rural galega (1945-2022): a historia escolar de Cesurases_ES
dc.title.alternativeLa evolución de la escuela rural gallega ( 1945-2022): la historia escolar de Cesurases_ES
dc.title.alternativeThe Evolution of the Galician Rural School (1945-2022): the School History of Cesurases_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de grao (UDC.EDU). Educación primaria. Curso 2021/2022es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem