A educación financeira: análise teórica e experiencia práctica a través dun proxecto aprendizaxe-servizo

Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/32192Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
A educación financeira: análise teórica e experiencia práctica a través dun proxecto aprendizaxe-servizoData
2022Palabras chave
Educación financieira
Educación secundaria obrigatoria
Bacharelato
Educación financiera
Educación Secundaria Obligatoria
Bachillerato
Educación secundaria obrigatoria
Bacharelato
Educación financiera
Educación Secundaria Obligatoria
Bachillerato
Descrición
Banco de experiencias de Aprendizaxe Servizo. Convocatoria 2021/2022
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, autor ou materia.
-
Módulo 1. Achegamento ao concepto de Educación para a cidadanía global (ECG)
Digón-Regueiro, Patricia; Méndez-García, Rosa-María (2024)[Resumo] Este curso pretende dar a coñecer o que implica incorporar o enfoque da educación para a cidadania global na escola e no currículum. Tendo en conta a aposta da LOMLOE (2020) por unha educación comprometida cos ... -
Educación para a cidadanía global na escola: unha mirada desde a práctica. Guía de aprendizaxe
Digón-Regueiro, Patricia; Méndez-García, Rosa-María; Naya Riveiro, María Cristina; Lampón Gude, Ana (2024)[Resumo] Este curso pretende dar a coñecer o que implica incorporar o enfoque da educación para a cidadania global na escola e no currículum. Tendo en conta a aposta da LOMLOE (2020) por unha educación comprometida cos ... -
Módulo 2. A introdución da Educación para a cidadania global na escola.
Méndez-García, Rosa-María; Naya Riveiro, María Cristina; Digón-Regueiro, Patricia (2024)[Resumo] Este curso pretende dar a coñecer o que implica incorporar o enfoque da educación para a cidadania global na escola e no currículum. Tendo en conta a aposta da LOMLOE (2020) por unha educación comprometida cos ...