Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Facultade de Humanidades e Documentación
  • Traballos académicos (FHUM)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Facultade de Humanidades e Documentación
  • Traballos académicos (FHUM)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

El marketing de influencia como tendencia promocional y comunicativa en la industria de la moda

Thumbnail
Ver/abrir
BlancoCereijo_Elena_TFG_2022.pdf (543.9Kb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/32106
Coleccións
  • Traballos académicos (FHUM) [72]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
El marketing de influencia como tendencia promocional y comunicativa en la industria de la moda
Autor(es)
Blanco Cereijo, Elena
Director(es)
Escourido-Calvo, Manuel
Data
2022
Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Facultade de Humanidades e Documentación
Descrición
Traballo fin de grao (UDC.FHD). Xestión Industrial da Moda. Curso 2021/2022
Resumo
[Resumen] Empresas de todos los sectores han utilizado el marketing de influencia en sus campañas de comunicación y publicidad durante muchos años, debido a la gran capacidad que poseen estos líderes de opinión para conectar directamente con el público, difundiendo credibilidad y confianza y generando un gran impacto en la audiencia. La revolución digital actual originada por la llegada del internet y la aparición de las redes sociales hace que los usuarios puedan participar de forma activa en la red, además de permitirles conectar con las marcas en cualquier momento; extinguiendo de esta forma, el clásico modelo unidireccional empleado por los medios de comunicación tradicionales. Este contexto digital en el cuál las redes sociales cobran una gran importancia, crea un entorno ideal para ser explotado por las empresas como medio de difusión a través del cuál poder llevar a cabo sus propias estrategias de influencer marketing. Desarrollando campañas por las cuáles las marcas conectan con el público a través de un influencer de un modo más interactivo y creativo y, a la vez, menos intrusivo. Debido al gran poder y capacidad que tienen estos grupos de personas para influir en las decisiones de compra del consumidor actual, en el presente trabajo de fin de grado se abordará un estudio en profundidad sobre el marketing de influencia centrado en el sector de la moda. Herramienta adaptable a cualquier tipo de empresa que permite que los mensajes emitidos por las marcas sean transmitidos a un público objetivo con una gran amplitud y profundidad.
 
[Resumo] Empresas de todos os sectores empregaron o márketing de influencia nas súas campañas de comunicación e publicidade durante moitos anos, debido á gran capacidade que posúen estes líderes de opinión para conectar directamente co público, difundindo credibilidade e confianza e xerando un gran impacto na audiencia. A revolución dixital actual orixinada coa chegada do internet e a aparición das redes sociais fai que os usuarios poidan participar de forma activa na rede, ademais de permitirlles conectar coas marcas en calquera momento; extinguindo desta forma, o clásico modelo unidireccional empregado polos medios de comunicación tradicionais. Este contexto dixital no cal as redes sociais cobran unha gran importancia, crea unha contorna ideal para ser explotado polas empresas como medio de difusión a través do cal poder levar a cabo as súas propias estratexias de influencer marketing. Desenvolvendo campañas polas cales as marcas conectan co público a través dun influencer dun modo máis interactivo e creativo e, á vez, menos intrusivo. Debido ao gran poder e capacidade que teñen estes grupos de persoas para influír nas decisións de compra do consumidor actual, no presente traballo de fin de grao abordarase un estudo en profundidade sobre o márketing de influencia centrado no sector da moda. Ferramenta adaptable a calquera tipo de empresa que permite que as mensaxes emitidas polas marcas sexan transmitidas a un público obxectivo cunha gran amplitude e profundidade.
 
[Abstract] Companies from all sectors have been using influencer marketing in their communication and advertising campaigns for many years, because of the great ability of these opinion leaders to connect directly with the public, spreading credibility and trust and causing a great impact on the audience. The current digital revolution resulting from the arrival of the internet and the emergence of social media enables users to actively participate in the online world, as well as allowing them to connect with brands at any time, thus eliminating the classic unidirectional model used by traditional media. This digital context in which social networks play an important role, creates an ideal environment to be exploited by companies as a channel of diffusion through which they can carry out their own influencer marketing strategies. In this way, brands can connect with the public through an influencer in a more interactive and creative way and, at the same time, in a less intrusive way. Due to the great power and capacity that these groups of people have to influence the purchasing decisions of today's consumer, this final degree project will address an extensive study on influencer marketing focused on the fashion sector. An adaptable tool for any type of company that allows brand messages to be conveyed to a target audience with a great breadth and depth.
 
Palabras chave
Marketing de influencia
Influencers
Moda
Redes sociales
Marketing
Comunicación
Publicidad
Redes sociais
Publicidade
Influencer marketing
Fashion
Social media
Communication
Advertising
 
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reprodución, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En ningún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estes dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido. Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su reproducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido.

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións