Fashion and personal branding: user perception

Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/32078Colecciones
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemTítulo
Fashion and personal branding: user perceptionTítulo(s) alternativo(s)
Moda y marca personal: percepción del usuarioModa e marca persoal: percepción do usuario
Autor(es)
Directores
Escourido-Calvo, ManuelFecha
2022Centro/Dpto/Entidad
Universidade da Coruña. Facultade de Humanidades e DocumentaciónDescripción
Traballo fin de grao (UDC.FHD). Xestión Industrial da Moda. Curso 2021/2022Resumen
[Abstract] The establishment of a personal brand and personal branding as a practice are crucial elements towards
the construction of a business-understanding business as a benefit obtained from the union of elements
channelized through a representative figure, the artist-.
As social media evolves and globalization expands, the way in which we consume entertainment on its
broader meaning has changed, too.
Likewise, given that the present world is run to a large degree by social media and the entertainment
media, it is impossible not to affirm the important role that fashion plays-also understood on its broader
meaning and not limiting it merely to dressing-on the creation of a brand.
In addition, many are the examples through which we can observe the symbiosis created between artist
and consumer, and how it influences and even contributes to the creation of said brand. All these matters
are the object of analysis in the present study, analyzing the theoretical framework with a larger scope so
as to better grasp the concept of brand, brand creation and any and every other relevant concepts.
Lastly, the exemplification of the theoretical facts exposed above in several practical cases within the
music industry I provide a larger understanding of how the usage of fashion, clothing and aesthetics
affects brand creation and user perception. [Resumen] El establecimiento de una marca personal y la marca personal como práctica son
elementos cruciales hacia la construcción de un negocio -entendido el negocio como un beneficio
obtenido de la unión de elementos canalizados a través de una figura representativa, el artista-.
A medida que evolucionan las redes sociales y se expande la globalización, también ha cambiado la
forma en que consumimos entretenimiento en su significado más amplio.
Asimismo, dado que el mundo actual está regido en gran medida por las redes sociales y los medios de
entretenimiento, es imposible no afirmar el importante papel que juega la moda - entendida también en
su sentido más amplio y no limitándose a vestirse- de la creación de una marca.
Además, muchos son los ejemplos a través de los cuales podemos observar la simbiosis creada entre
artista y consumidor, y cómo influye e incluso contribuye a la creación de dicha marca. Todas estas
cuestiones son objeto de análisis en el presente estudio, analizando el marco teórico con mayor amplitud
para comprender mejor el concepto de marca, creación de marca y todos los demás conceptos
relevantes.
Por último, la ejemplificación de los hechos teóricos expuestos anteriormente en varios casos prácticos
dentro de la industria de la música proporciona una comprensión más amplia de cómo el uso de la
moda, la ropa y la estética afecta la creación de marca y la percepción del usuario. [Resumo] O establecemento dunha marca persoal e a marca persoal como práctica son elementos
cruciais cara á construción dun negocio -entendido o negocio como un beneficio obtido da unión de
elementos canalizados a través dunha figura representativa, o artista-.
A medida que evolucionan as redes sociais e expándese a globalización, tamén cambiou a forma en que
consumimos entretemento no seu significado máis amplo.
Así mesmo, dado que o mundo actual está rexido en gran medida polas redes sociais e os medios de
entretemento, é imposible non afirmar o importante papel que xoga a moda -entendida tamén no seu
sentido máis amplo e non limitándose a vestirse- da creación dunha marca.
Ademais, moitos son os exemplos a través dos cales podemos observar a simbiose creada entre artista e
consumidor, e como inflúe e mesmo contribúe á creación da devandita marca. Todas estas cuestións son
obxecto de análise no presente estudo, analizando o marco teórico con maior amplitude para
comprender mellor o concepto de marca, creación de marca e todos os demais conceptos relevantes.
Por último, a exemplificación dos feitos teóricos expostos anteriormente en varios casos prácticos
dentro da industria da música proporciona unha comprensión máis ampla de como o uso da moda, a
roupa e a estética afecta a creación de marca e a percepción do usuario.
Palabras clave
Brand image
Imagen de marca
Imaxe de marca
Brand identity
Identidad de marca
Identidade de marca
Fashion
Moda
Marketing
Branding
Positioning
Posicionamiento
Posicionamento
Market
Mercado
Imagen de marca
Imaxe de marca
Brand identity
Identidad de marca
Identidade de marca
Fashion
Moda
Marketing
Branding
Positioning
Posicionamiento
Posicionamento
Market
Mercado
Derechos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido