Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Facultade de Humanidades e Documentación
  • Traballos académicos (FHUM)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Facultade de Humanidades e Documentación
  • Traballos académicos (FHUM)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Greenwashing en la industria de la moda

Thumbnail
Ver/abrir
GarciaNovo_AnaMaria_TFG_2022.pdf (1.602Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/32073
Coleccións
  • Traballos académicos (FHUM) [72]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Greenwashing en la industria de la moda
Autor(es)
García Novo, Ana María
Director(es)
Escourido-Calvo, Manuel
Data
2022
Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Facultade de Humanidades e Documentación
Descrición
Traballo fin de grao (UDC.FHD). Xestión Industrial da Moda. Curso 2021/2022
Resumo
[Resumen] El objetivo principal de este trabajo de investigación es realizar un estudio sobre la actualidad del sector textil, realizando una comparación entre una marca representativa de la moda sostenible (SKFS) y otra representativa del modelo Fast Fashion o “moda rápida” (H&M), una tipología de negocio donde más se acusa el uso del greenwashing (práctica orientada a la comunicación ilusoria de una imagen ecológica). Para el análisis del tema, se ha realizado una revisión del estado del arte, con el objetivo de acercarnos al concepto del lavado verde y a las técnicas que las empresas emplean para engañar a los consumidores. Una vez completada la revisión de literatura, se lleva a cabo un estudio de caso para identificar las principales prácticas de greenwashing y cuán extendido está este en las campañas e informes de sostenibilidad de las empresas de moda seleccionadas. Las conclusiones de este trabajo sugieren que las herramientas de engaño están altamente propagadas, pero que, sin embargo, anualmente las empresas muestran sus esfuerzos para reducirlas. Finalmente, el trabajo puede servir de inspiración tanto a empresas como a consumidores para un mayor conocimiento de las prácticas empleadas en el sector y de esta manera, ser capaz de identificarlas y evitarlas.
 
[Resumo] O obxectivo principal deste traballo de investigación é realizar un estudo sobre a actualidade do sector téxtil, realizando unha comparación entre unha marca representativa da moda sostible (SKFS) e outra representativa do modelo Fast Fashion ou “moda rápida” (H&M), unha tipoloxía de negocio onde máis se acusa o uso do greenwashing (práctica orientada á comunicación ilusoria dunha imaxe ecolóxica). Para a análise do tema, realizouse unha revisión da estado da arte, co obxectivo de achegarnos ao concepto do lavado verde e ás técnicas que as empresas empregan para enganar aos consumidores. Unha vez completada a revisión de literatura, leva a cabo un estudo de caso para identificar as principais prácticas de greenwashing e cuán estendido está este en as campañas e informes de sustentabilidade das empresas de moda seleccionadas. As conclusións deste traballo suxiren que as ferramentas de engano están altamente propagadas, pero que, con todo, anualmente as empresas mostran os seus esforzos para reducilas. Finalmente, o traballo pode servir de inspiración tanto a empresas como a consumidores para un maior coñecemento das prácticas empregadas no sector e desta maneira, ser capaz de identificalas e evitalas.
 
[Abstract] The main objective of this research work is to carry out a study on the current situation of the textile sector, making a comparison between a brand representative of sustainable fashion (SKFS) and another representative of the Fast Fashion model (H&M), a type of business where the use of greenwashing (a practice oriented to the illusory communication of an ecological image) is more common. For the analysis of the topic, a review of the state of the art has been carried out, with the aim of approaching the concept of greenwashing and the techniques used by companies to deceive consumers. Once the literature review is completed, a case study is carried out to identify the main greenwashing practices and how widespread greenwashing is in the sustainability campaigns and reports of the selected fashion companies. The findings of this work suggest that greenwashing tools are highly propagated, but that, nevertheless, annually companies show their efforts to reduce them. Finally, the work can serve as an inspiration to both companies and consumers for a better understanding of consumers to become more aware of the practices employed in the sector and thus be able to identify and avoid them.
 
Palabras chave
Sector textil
Textile sector
Marketing sostenible
Marketing sostible
Green marketing
Moda sostenible
Moda sostible
Sustainable fashion
Greenwashing
H&M
SKFK
 
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións