Vázquez Ramil, Raquel & Porto Ucha, Ángel Serafín, Modelos de Formación del Profesorado de Primera y Segunda Enseñanza. Doscientos años de Experimentación en España.
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/32032
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0)
Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Vázquez Ramil, Raquel & Porto Ucha, Ángel Serafín, Modelos de Formación del Profesorado de Primera y Segunda Enseñanza. Doscientos años de Experimentación en España.Autor(es)
Data
2022-08-24Cita bibliográfica
Maneiro Alonso, C. (2022). Modelos de Formación del Profesorado de Primera y Segunda Enseñanza. Doscientos años de Experimentación en España. Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, 26, 325-329. https://doi.org/10.17979/srgphe.2022.26.0.9265
Resumo
[Resumo] Este texto achega de maneira precisa unha visión dos modelos de formación do profesorado de primaria e segunda insinanza, na xénese e evolución do sistema educativo español contemporáneo. [Abstract] This text forms a precise approach to the models of teacher education of first and second education, from the analysis of the genesis and subsequent evolution of the contemporary Spanish education system [Resumen] Este texto presenta de manera precisa una aproximación a los modelos de formación del profesorado de primera y segunda enseñanza, desde el análisis de la génesis y posterior evolución del sistema educativo español contemporáneo.
Palabras chave
España
Formación do profesorado
Ensino primario
Ensino secundario
Experimentación
Formación del profesorado
Enseñanza primaria
Enseñanza secundaria
Formación do profesorado
Ensino primario
Ensino secundario
Experimentación
Formación del profesorado
Enseñanza primaria
Enseñanza secundaria
Versión do editor
Dereitos
Atribución-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0)
ISSN
2659-9589
1138-5863
1138-5863