Integrated system based on the automation of the extraction and characterization, using natural processing language, of user ratings in sales platforms
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/31273
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Integrated system based on the automation of the extraction and characterization, using natural processing language, of user ratings in sales platformsAutor(es)
Director(es)
Dafontes, CarlosGómez García, Ángel
Data
2022Centro/Dpto/Entidade
Enxeñaría informática, Grao enDescrición
Traballo fin de grao. Enxeñaría Informática. Curso 2021/2022Resumo
[Abstract] At present, more and more importance is given to what people think, what they think and
what are your preferences. With the rise of social networks and online stores, these data
are accessible more than ever in a simple and global way, so it is increasingly important to
know manage and analyze all this information. Thus, it is not surprising that over time more
companies are focusing their interest on sentiment mining, which allows them to identify
possible business opportunities, maintain a good reputation of the company in the networks
or improve the marketing your products. For all these reasons, we are interested in building a
tool capable of extracting from all the reviews that exists throughout the Internet, what is the
opinion of a product/service (its most praised characteristics, its greatest shortcomings…), so
that, through a good analysis, we can extract important information in an automated way.
This paper will discuss how to build a tool capable of analyzing and retrieving reviews
from the World Wide Web. Building two main systems, one for extracting reviews with the
use of scraping tools and another for analyzing sentiment in texts with the use of machine
learning and natural language processing. [Resumo] Na actualidade cada vez dáselle máis importancia a qué opinan as persoas, qué é o que
pensan e cales son as suas preferencias. Coa subida da popularidade das redes sociais e as
tendas online, estes datos estan máis accesibles que nunca, de manera sinxela e global, co que
cada vez é máis importante saber xestionar e analizar toda esa información. Así, non é de
extrañar que co tempo máis compañías estén centrando o seu interés na minaría de sentimentos,
que lles permite posibles oportunidades de negocio, mantener unha boa reputación
de empresa nas redes e mellorar o marketing.
Por todo isto, interésanos construir unha ferramenta capaz de extraer de todas as reseñas
que existen ao longo de internet, cal é a opinión que se ten dun produto/servizo, de forma
que, a través dunha boa análise podamos obter información de importancia de maneira automatizada.
Neste traballo falarase de como construir unha ferramenta capaz de analizar e obter as
reseñas da World Wide Web. Construindo un sistema de extracción de reviews co uso de
ferramentas de scraping e outro de análise de sentimentos en textos co uso de aprendizaxe
automático e procesamento da linguaxe natural.
Palabras chave
Sentiment analysis
Feature extraction
Scraping
Natural language processing
Artificial intelligence
Feature extraction
Scraping
Natural language processing
Artificial intelligence
Dereitos
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España