La paradoja de la privacidad en España: una aproximación sociológica
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/31251
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-NoComercial 3.0 España
Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
La paradoja de la privacidad en España: una aproximación sociológicaTítulo(s) alternativo(s)
A paradoxa da privacidade en España: unha aproximación sociolóxicaThe paradox of privacy in Spain: a sociological approach
Autor(es)
Director(es)
Santiago-Gómez, ElviraData
2022Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Facultade de SocioloxíaDescrición
Traballo fin de grao (UDC.SOC). Socioloxía. Curso 2021/2022Resumo
[Resumen] La irrupción de las TICS ha cambiado la sociedad y también la noción de privacidad y de lo que se entiende como información íntima de las personas. Es por ello, que recientemente en nuestras sociedades se ha generado lo que se conoce como la “paradoja de la privacidad”. El objetivo de esta investigación es comprender la paradoja de la privacidad y averiguar qué factores condicionan al individuo para situarse dentro o fuera de la misma. Mediante los datos obtenidos del Barómetro 3213 del Centro de Investigaciones Sociológicas se ha realizado un análisis para comprobar si las variables sociodemográficas interfieren en la posición que cada individuo adopta ante la paradoja de la privacidad. Los resultados obtenidos permiten concluir que variables como el sexo o la edad interfieren en la posición de los individuos y se muestra que es la propia estructura social la que crea situaciones paradójicas con respecto a la privacidad. [Resumo] A irrupción das TICS cambiou a sociedade e tamén a noción de privacidade e o que se entende como información íntima das persoas. É por iso, que recentemente xerouse nas nosas sociedades o que se coñece como “paradoxa da privacidade”. O obxetivo de esta investigación é comprender a paradoxa da privacidade e averiguar cales son os factores que condicionan ao individuo a estar dentro ou fóra dela. A partir dos datos obtidos do Barómetro 3213 do Centro de Investigacións Sociolóxicas, realizouse una análise para comprobar se as variables sociodemográficas interfiren na posición que cada individuo adopta ante a paradoxa da privacidade. Os resultados obtidos permiten concluir que variables como o sexo ou a idade interfiren na posición dos individuos e móstrase que é a propia estructura social a que crea situacións paradóxicas con respecto a privacidade. [Abstract] The irruption of ICTs has changed society and also the notion of privacy and what is understood as personal personal information. For this reason, what is known as the “privacy paradox” has recently been generated in our societies. The objective of this research is to understand the paradox of privacy and find out what factors condition the individual to be inside or outside it. Using the data obtained from Barometer 3213 of the Center for Sociological Research, an analysis has been carried out to verify whether sociodemographic variables interfere with the position that each individual adopts in the face of the paradox of privacy. The results obtained allow us to conclude that variables such as gender or age interfere with the position of individuals and show that it is the social structure itself that creates paradoxical situations with respect to privacy.
Palabras chave
Paradoja
Privacidad
España
Paradoxo
Privacidade
Paradox
Privacy
Spain
Privacidad
España
Paradoxo
Privacidade
Paradox
Privacy
Spain
Dereitos
Atribución-NoComercial 3.0 España