Skip navigation
  •  Home
  • UDC 
    • Getting started
    • RUC Policies
    • FAQ
    • FAQ on Copyright
    • More information at INFOguias UDC
  • Browse 
    • Communities
    • Browse by:
    • Issue Date
    • Author
    • Title
    • Subject
  • Help
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Login
  •  English 
    • Español
    • Galego
    • English
  
View Item 
  •   DSpace Home
  • Facultade de Informática
  • Traballos académicos (FIC)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Facultade de Informática
  • Traballos académicos (FIC)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Diseño e implementación de una aplicación de gestión de partidas de pádel empleando tecnologías Java

Thumbnail
View/Open
AsensioVazquez_Ivan_TFG_2022.pdf (4.119Mb)
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/31217
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
Collections
  • Traballos académicos (FIC) [715]
Metadata
Show full item record
Title
Diseño e implementación de una aplicación de gestión de partidas de pádel empleando tecnologías Java
Author(s)
Asensio Vázquez, Iván
Directors
Montoto Castelao, Paula
Date
2022
Center/Dept./Entity
Enxeñaría informática, Grao en
Description
Traballo fin de grao. Enxeñaría Informática. Curso 2021/2022
Abstract
[Resumen] Con el paso del tiempo, la tecnología está más presente en cualquier lugar, produciendo que casi todos los ambientes tengan que estar adaptados a las nuevas generaciones. La tecnología nos facilita las tareas y mejora nuestro rendimiento. Este trabajo consiste en el desarrollo de una aplicación web para la gestión de partidas de pádel siguiendo las fases estipuladas de planificación, análisis, diseño, implementación y pruebas. Los lenguajes a utilizar serán Java, JavaScript, HTML y CSS. Para el desarrollo de la aplicación, se usarán frameworks y librerías actuales como Spring, JPA, Bootstrap y React. La metodología a utilizar será SCRUM basada en iteraciones. En cada iteración se realizan varias funcionalidades, produciendo que al final de cada iteración, se obtenga un producto entregable.
 
[Abstract] With the passage of time, technology is more present in any place, producing that almost all environments have to be adapted to the new generations. Technology makes our tasks easier and improves our performance. This work consists of the development of an padel game management application, following stipulated phases of planning, analysis, design, implementation and testing . The languages used will be Java, JavaScript, HTML and CSS. For the development of the application, current frameworks and libraries will be used such as Spring, JPA, Bootstrap and React will be used. The methodology used will be SCRUM based on iterations. In each iteration, several functionalities are carried out, producing that at the end of each iteration, a derivable product is obtained.
 
Keywords
Aplicación web
Java
JavaScript
HTML
CSS
Pista
Partida
Usuario
Pádel
Deporte
Horario preferente
Administrador
Jugador
 
Rights
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic DegreeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic Degree

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Send Feedback