Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorDePalma, Renée
dc.contributor.advisorFernández-Suárez, Belén
dc.contributor.advisorPérez-Caramés, Antía (Titora)
dc.contributor.authorVerdía Varela, Verónica
dc.date.accessioned2022-07-15T16:51:38Z
dc.date.available2022-07-15T16:51:38Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/31190
dc.descriptionPrograma Oficial de Doutoramento en Ciencias Sociais e do Comportamento. 5037V01es_ES
dc.description.abstract[Resumo] Esta tese de doutoramento aborda a integración das comunidades de orixe inmigrante en Galicia considerando as perspectivas dos principais axentes involucrados. Primeiramente, analiza os discursos do asociacionismo inmigrante sobre a integración, as actuacións que desenvolve a prol dela e as súas demandas. Estuda tamén as percepcións, actitudes, prácticas e necesidades das propias persoas de procedencia estranxeira con respecto aos seus procesos de integración, poñendo o foco nas estratexias para a preservación das súas linguas e culturas de orixe. Así mesmo, indaga acerca dos discursos sobre a integración nas organizacións non gobernamentais do eido da inmigración, os programas que estas desenvolven para fomentala e as súas demandas. Doutro lado, examina as políticas de integración, particularmente as da Administración local. Por último, investiga sobre o potencial da educación intercultural para contribuír á integración. O obxecto de estudo abórdase desde un enfoque metodolóxico cualitativo en que as principais técnicas de investigación son a entrevista semiestruturada en profundidade e o grupo de discusión. A finalidade é, fundamentalmente, revisar e aclarar as perspectivas existentes sobre a integración, así como as estratexias de innovación social que se poden desenvolver a través da sinerxía entre as institucións sociais e as propias comunidades de orixe inmigrante.es_ES
dc.description.abstract[Resumen] Esta tesis doctoral aborda la integración de las comunidades de origen inmigrante en Galicia considerando las perspectivas de los principales agentes involucrados. Primeramente, analiza los discursos del asociacionismo inmigrante sobre la integración, las actuaciones que desarrolla en pro de la misma y sus demandas; al mismo tiempo que estudia las percepciones, actitudes, prácticas y necesidades de las propias personas de procedencia extranjera con respecto a sus procesos de integración, poniendo el foco en las estrategias para la preservación de sus lenguas y culturas de origen. Asimismo, indaga acerca de los discursos sobre la integración en las ONG del ámbito de la inmigración, los programas que estas desarrollan para fomentarla y sus demandas. De otro lado, examina las políticas de integración, particularmente de la Administración local. Por último, investiga sobre el potencial de la educación intercultural para contribuir a la integración. El objeto de estudio se aborda desde un enfoque metodológico cualitativo en el que las principales técnicas de investigación son la entrevista semiestructurada en profundidad y el grupo de discusión. La finalidad es, fundamentalmente, revisar y aclarar las perspectivas existentes sobre la integración, así como las estrategias de innovación social que se pueden desarrollar a través de la sinergia entre las instituciones sociales y las propias comunidades de origen inmigrantees_ES
dc.description.abstract[Abstract] This doctoral thesis addresses the integration of communities of immigrant origin in Galicia by considering the perspectives of the main agents involved. Firstly, it analyzes the discourses of immigrant associationism on integration, as well as actions carried out to this end and needs identified. At the same time, it studies the perceptions, attitudes, practices and needs of people of migrant origin with respect to their integration processes, focusing on strategies for the preservation of their languages and cultures of origin. It also interrogates the discourses about integration deployed by NGOs working in the field of immigration, as well as programs designed to promote this aim and needs identified. In parallel, it examines integration policies, particularly those of the local administration. Finally, it investigates the potential of intercultural education to contribute to integration. The analysis is based on a qualitative methodological approach in which the main research techniques consist of in-depth semi-structured interviews and discussion groups. The purpose is, fundamentally, to review and clarify existing perspectives on integration, as well as to highlight strategies for social innovation that might be implemented through fostering greater synergy between social institutions and communities of immigrant origin.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido desta tese a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo da tese como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de esta tesis a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen de la tesis como a su contenidoes_ES
dc.subjectServicio social a los inmigranteses_ES
dc.subjectInmigrantes-Integración-Galiciaes_ES
dc.subjectEmigración e inmigración-Asociaciones-Galiciaes_ES
dc.subjectEducación intercultural-Galiciaes_ES
dc.titleComunidades de orixe inmigrada en Galicia: procesos de integración e estratexias de mantemento lingüístico e cultural/es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem