O liceu angrense da Primeira República aos alvores do Estado Novo. Angra do Heroísmo: Instituto Histórico da Ilha Terceira, 2019. 284pp. ISBN 978-972-9220-47-0 [Reseña]

Ver/Abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/30107
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Atribución-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0)
Colecciones
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemTítulo
O liceu angrense da Primeira República aos alvores do Estado Novo. Angra do Heroísmo: Instituto Histórico da Ilha Terceira, 2019. 284pp. ISBN 978-972-9220-47-0 [Reseña]Autor(es)
Fecha
2021-07-13Cita bibliográfica
Beato, C. (2021). O liceu angrense da Primeira República aos alvores do Estado Novo: Angra do Heroísmo: Instituto Histórico da Ilha Terceira, 2019. 284pp. ISBN 978-972-9220-47-0. Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, 25, 362-368. https://doi.org/10.17979/srgphe.2021.25.0.8624
Resumen
[Resumo] O liceu angrense dá Primeira República aos alvores Estado Novo de Leandro Ávila é un estudo do instituto de Angra no período entre a Primeira República e os anos temperáns do Estado Novo. O libro explora a clasificación complicada do instituto, a súa presenza activa dentro da comunidade local (especialmente a través das súas actividades culturais), e as accións de grupos de estudantes en defensa dos seus intereses colectivos. [Resumen] O liceu angrense da Primeira República aos alvores Estado Novo de Leandro Ávila es un estudio del instituto de Angra en el periodo entre la Primera República y los años tempranos del Estado Novo. El libro explora la clasificación complicada del instituto, su presencia activa dentro de la comunidad local (especialmente a través de sus actividades culturales), y las acciones de grupos de estudiantes en defensa de sus intereses colectivos. [Abstract] O liceu angrense da Primeira República aos alvores do Estado Novo by Leandro Ávila is a study of Angra high school in the period between the First Republic and the early years of the so-called ‘New State’ (Estado Novo). The book explores the complicated classification of the high school, its active presence within the local community (especially through its cultural activities), and the actions of groups of students in defence of their collective interests.
Palabras clave
Instituto de Secundaria Nacional
Instituto de Secundaria Central
Comunidad escolar
Prensa académica
Condiciones físicas y materiales
Instituto de Secundaria Central
Comunidad escolar
Prensa académica
Condiciones físicas y materiales
Versión del editor
Derechos
Atribución-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0)
ISSN
2659-9589
1138-5863
1138-5863