Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Sarmiento
  • REV - Sarmiento - Nº 25, 2021
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Sarmiento
  • REV - Sarmiento - Nº 25, 2021
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Historiografia da educaçâo. Abordagens teóricas e metodológicas. Belo Horizonte: Fino Trazo, 295 pp. ISBN: 9788580544091 [Reseña]

Thumbnail
Ver/abrir
19 Recensións 6 v3.pdf (96.72Kb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/30104
Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0)
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0)
Coleccións
  • REV - Sarmiento - Nº 25, 2021 [22]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Historiografia da educaçâo. Abordagens teóricas e metodológicas. Belo Horizonte: Fino Trazo, 295 pp. ISBN: 9788580544091 [Reseña]
Autor(es)
Costa Rico, Antón
Data
2021-07-13
Cita bibliográfica
Costa Rico, A. (2021). Historiografia da educaçâo. Abordagens teóricas e metodológicas: Belo Horizonte: Fino Trazo, 295 pp. ISBN: 9788580544091. Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, 25, 369-373. https://doi.org/10.17979/srgphe.2021.25.0.8625
Resumo
[Resumo] Unha expresión positiva do actual momento da historiografía educativa brasileira, aberta a interrogantes de investigación e temáticas novas.
 
[Resumen] Una expresión positiva del actual momento de la historiografía educativa brasileña, abierta a interrogantes de investigación y temáticas nuevas.
 
[Abstract] Greive and Taborda’s Historiografia da educação offers a positive snapshot of the current state of Brazilian education historiography, including an array of new questions, themes, concepts and sources.
 
Palabras chave
Historiografía educativa brasileña
Procesos de investigación
Internacionalización
 
Versión do editor
https://doi.org/10.17979/srgphe.2021.25.0.8625
Dereitos
Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0)
ISSN
2659-9589
1138-5863
 

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións