Skip navigation
  •  Home
  • UDC 
    • Getting started
    • RUC Policies
    • FAQ
    • FAQ on Copyright
    • More information at INFOguias UDC
  • Browse 
    • Communities
    • Browse by:
    • Issue Date
    • Author
    • Title
    • Subject
  • Help
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Login
  •  English 
    • Español
    • Galego
    • English
  
View Item 
  •   DSpace Home
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Sarmiento
  • REV - Sarmiento - Nº 25, 2021
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Sarmiento
  • REV - Sarmiento - Nº 25, 2021
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Historiografia da educaçâo. Abordagens teóricas e metodológicas. Belo Horizonte: Fino Trazo, 295 pp. ISBN: 9788580544091 [Reseña]

Thumbnail
View/Open
19 Recensións 6 v3.pdf (96.72Kb)
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/30104
Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0)
Collections
  • REV - Sarmiento - Nº 25, 2021 [22]
Metadata
Show full item record
Title
Historiografia da educaçâo. Abordagens teóricas e metodológicas. Belo Horizonte: Fino Trazo, 295 pp. ISBN: 9788580544091 [Reseña]
Author(s)
Costa Rico, Antón
Date
2021-07-13
Citation
Costa Rico, A. (2021). Historiografia da educaçâo. Abordagens teóricas e metodológicas: Belo Horizonte: Fino Trazo, 295 pp. ISBN: 9788580544091. Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, 25, 369-373. https://doi.org/10.17979/srgphe.2021.25.0.8625
Abstract
[Resumo] Unha expresión positiva do actual momento da historiografía educativa brasileira, aberta a interrogantes de investigación e temáticas novas.
 
[Resumen] Una expresión positiva del actual momento de la historiografía educativa brasileña, abierta a interrogantes de investigación y temáticas nuevas.
 
[Abstract] Greive and Taborda’s Historiografia da educação offers a positive snapshot of the current state of Brazilian education historiography, including an array of new questions, themes, concepts and sources.
 
Keywords
Historiografía educativa brasileña
Procesos de investigación
Internacionalización
 
Editor version
https://doi.org/10.17979/srgphe.2021.25.0.8625
Rights
Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0)
ISSN
2659-9589
1138-5863
 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic DegreeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic Degree

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Send Feedback