Dashboard for multistore eCommerce company
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/29841
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
Colecciones
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemTítulo
Dashboard for multistore eCommerce companyAutor(es)
Directores
Moura, Joaquim deGarcía Pazos, Roberto
Novo Buján, Jorge
Fecha
2021Centro/Dpto/Entidad
Enxeñaría informática, Grao enDescripción
Traballo fin de grao. Enxeñaría Informática. Curso 2020/2021Resumen
[Abstract] It was the intent of this project to implement a Business Intelligent system for an E-Commerce
multistory business. The software was requested by a sector leader and the system was implemented
successfully, and delivered in time and on budget. It has been in use since the day it
was delivered to the client, being an important factor in the decision-making of the company.
The project sprout from the lack of analytical tools that the company had at its disposal. With
an ever-growing business, the necessity for a better understanding of the commerce, mixed
with a large amount of data ready to be analyzed, gave this project an important placement
within the business. The development followed the trends on the Business Intelligence world,
reduced to the scope of the project, while leveraging only Free Open Source Software to build
the system. The use of agile methodologies played an important role in the success of the
project, due to the investigative nature that the project had at its beginning. The approach to
design, build and deploy this type of systems is widely different to a usual Web Application,
so an adaptation towards the domain and style of this analytical system was important, focusing
on the correctness and analytical capabilities of a complex data model. With all, the
project was a great success both in achieving the proposed goals and as a knowledge-base for
an overall BI system. [Resumo] Foi o obxectivo deste proxecto a implantación dun sistema de Intelixencia de Negocio para
unha plataforma de comercio electrónico con múltiples tendas. O software foi solicitado por
un líder do sector, e o sistema foi implementado correctamente, dentro de tempo e de custo.
O sistema esta en uso dende o día que foi entregado ao cliente, sendo un factor imporante nas
decisións da empresa. O proxecto xurde pola falta de ferramentas analíticas que a empresa
tiña a súa disposición. Cun negocio en crecemento, a necesidade dun maior entendemento
do comercio, misturado coa gran cantidade de datos listos para ser analizados, deron a este
proxecto un papel importante dentro do marco da empresa. O desenvolvemento seguiu as
tendencias no mundo da Intelixencia de Negocio, reducido ao marco útil do proxecto, e sempre
utilizando Software de código aberto e libre para o sistema. O uso de metodoloxías áxiles
tomou un papel importante dentro do éxito do proxecto, debido á natureza de investigación
que tivo este dende o principio. O enfoque á planificación, deseño, construción e entrega deste
tipo de sistemas é totalmente distinto ao dunha aplicación web común, así que houbo que
buscar unha adaptación cara ó dominio e estilo deste tipo de sistemas, centrándose sempre na
exactitude e capacidades analíticas dun complexo dominio de datos. Con todo, o proxecto foi
un éxito tanto en conseguir as metas propostas como na creación dunha base de coñecemento
para calquera sistema de Intelixencia de Negocio.
Palabras clave
Business Intelligence
Dimensional model
Data warehouse
E-commerce
Agile methodologies
Data Integration
Scrum
Dashboard
Dimensional model
Data warehouse
E-commerce
Agile methodologies
Data Integration
Scrum
Dashboard
Derechos
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España