Lidia Vila, “Revoluciona tu armario”: campaña de marketing y comunicación en redes sociales

Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/29217
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Lidia Vila, “Revoluciona tu armario”: campaña de marketing y comunicación en redes socialesDirector(es)
Costa Sánchez, CarmenLeón Sanjuán, María Victoria de
Data
2021Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Facultade de Ciencias da comunicaciónDescrición
Traballo fin de grao (UDC.COM). Comunicación audiovisual. Curso 2020/2021Resumo
Lidia Vila “Revoluciona tu armario” es una campaña de comunicación y marketing en redes sociales pensada para dar a conocer el trabajo de una tienda local de moda, bisutería y complementos. La campaña, hecha por y para gente real, tiene un carácter reivindicativo y busca promocionar la moda inclusiva.
Palabras chave
Redes sociales
Estrategia de comunicación
Campañas publicitarias
Moda y complementos
Comercio local
Estrategia de comunicación
Campañas publicitarias
Moda y complementos
Comercio local
Dereitos
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España