Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Facultade de Turismo
  • Traballos académicos (FTUR)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Facultade de Turismo
  • Traballos académicos (FTUR)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

La imagen turística del turismo académico a través de la web: los casos de Santiago de Compostela y Salamanca

Thumbnail
Ver/abrir
GarciaGonzalez_Beatriz_TFM_2021.pdf (2.038Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/28908
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
Coleccións
  • Traballos académicos (FTUR) [23]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
La imagen turística del turismo académico a través de la web: los casos de Santiago de Compostela y Salamanca
Título(s) alternativo(s)
A imaxe turística do turismo académico a través da web: os casos de Santiago de Compostela e Salamanca
Autor(es)
García González, Beatriz
Director(es)
Caamaño Franco, Íria
Data
2021
Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Facultade de Socioloxía
Descrición
Traballo fin de mestrado (UDC.SOC). Planificación e xestión de destinos e novos produtos turísticos. Curso 2020/2021
Resumo
[Resumen] Las ciudades con patrimonio cultural y universidad de gran tradición se han convertido en destinos potenciales de turismo académico. A pesar de la escasa literatura sobre el tema, el aumento de la demanda y la oferta universitariapara este alumnadoha impulsado esta tipología turísticadurante los últimos años. Según la cantidad y calidad de la información disponible para el posible turista se desarrollará una percepción cognitiva positiva o negativa, de ahí su importancia. En este estudio, se pretende conocer la imagen turística de las ciudades de Santiago de Compostela y Salamanca entorno a este tipo de turismo a través de un análisis de sus páginas web.Los resultados alcanzados indican que ambas universidades cuentan con una larga tradición y experiencia en el ámbito del turismo académico pero que, sin embargo, la información facilitada en sus páginas resulta incompleta desde el punto de vista turístico.
 
[Abstract] Cities with rich cultural heritage and universities of long tradition have become potential destinations for academic tourism. In spite of the scarce literature on this subject, an increase in demand and offer of university courses for these students has boosted this kind of tourism in recent years. Depending on the quantity and quality of the information available for the potential tourist there will be a positive or negative cognitive perception, hence its importance. This research aims to find out what the tourist image of the cities of Santiago de Compostela and Salamanca is regarding this type of visitors by analyzing their web pages. The results show that both universities have a long tradition and experience in the field of academic tourism but, nevertheless, the tourist information provided by their websites is incomplete from the visitor’s point of view.
 
Palabras chave
Turismo académico
Web
Imagen turística
Santiago de Compostela
Salamanca
Academic tourism
Tourist image
 
Dereitos
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións