Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorAntelo González, Felipe
dc.contributor.authorBaña Pérez, Santiago
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Escola Técnica Superior de Náutica e Máquinases_ES
dc.date.accessioned2021-11-09T16:23:11Z
dc.date.available2021-11-09T16:23:11Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/28824
dc.description.abstract[Resumen] A medida que avanzamos en el tiempo las restricciones respecto a la contaminación de los buques es cada vez más estricta porque son responsables del 90 % del comercio internacional debido a que casi el 80 % de los países reconocidos por la ONU tienen salida al mar. En términos de emisiones mundiales, el transporte marítimo representa una pequeña parte del total, pero junto con la aviación, en los últimos años han sido de las fuentes de emisiones con crecimiento mayor. Es por ello que tiene vital importancia tomar medidas para la reducción de la contaminación marítima y en el presente trabajo se va a explicar la normativa actual respecto a la contaminación NOX y sistemas utilizados para su reducción. En este TFM se detalla con relativa profundidad el sistema de reducción catalítico selectivo (SCR) ya que actualmente tiene la mayor eficacia en el control de emisiones de NOX garantizando del 95 % de reducción. En la última parte se explican los problemas encontrados durante la operación y mantenimiento del sistema SCR y las soluciones llevadas a cabo a bordo.es_ES
dc.description.abstract[Resumo] A medida que avanzamos no tempo as restricións respecto a contaminación dos buques é cada vez máis estrita porque son responsables co 90 % do comercio internacional debido a que case o 80 % dos países recoñecidos pola ONU teñen saída ao mar. En termos de emisións mundiais, o transporte marítimo representa só unha pequena parte do total, pero xunto coa aviación, nos últimos tempos foron as fontes de emisións que máis medraron. Polo tanto, é moi importante tomar medidas para reducir a contaminación mariña e no presente traballo vaise a explicar a normativa actual respecto a contaminación NOX e os sistemas que se empregan para a súa redución. Neste TFM detállase con certa profundidade o sistema de redución catalítica selectiva (SCR), xa que actualmente ten a maior eficiencia no control das emisións de NOX, garantindo unha redución do 95%. A última parte explica os problemas atopados durante a operación e mantemento do sistema SCR e as solucións levadas a cabo a bordo.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] As we move forward in time the restrictions on ship pollution are becoming more stricter because they are responsible for 90% of international trade due to almost 80% of countries recognized by the UN are landlocked. In terms of global emissions, shipping represents a small part of total, but together with aviation, in recent years it has been one of the fasters growing sources of emissions. It is very important to take measures for the reduction of maritime pollution and this project will explain the current regulations regarding NOX pollution ant the systems used for its reduction. In this TFM the Selective Catalytic Reduction (SCR) system is detailed in relative depth, since it currently has the highest efficiency in controlling NOX emissions, guaranteeing a 95% reduction. The last part explains the problems found during the operation and maintenance tasks of the SCR system and the solutions carried out on board.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectSCRes_ES
dc.subjectSelective Catalytic Reduction.es_ES
dc.subjectSistema de control de emisioneses_ES
dc.subjectReducción de emisiones NOxes_ES
dc.titleSistema SCR para el control de emisioneses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de mestrado (UDC.ETSNEM). Enxeñaría Mariña. Curso 2020/2021es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem