Método de frauta doce sobre pezas de tradición oral: material docente para a materia de Deseño e Desenvolvemento Curricular na Educación Musical: a Metodoloxía e a Avaliación
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/28817Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Método de frauta doce sobre pezas de tradición oral: material docente para a materia de Deseño e Desenvolvemento Curricular na Educación Musical: a Metodoloxía e a AvaliaciónData
2021Cita bibliográfica
CHAO FERNÁNDEZ, R., LÓPEZ FERNÁNDEZ, C., 2021. Método de frauta doce sobre pezas de tradición oral: material docente para a materia de Deseño e Desenvolvemento Curricular na Educación Musical: a Metodoloxía e a Avaliación. A Coruña: Universidade, Servizo de publicación. ISBN: 978-84-9749-822-7. DOI: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497498227
Palabras chave
Frauta doce
Tradición oral
Material docente
Educación musical
ESO
Flauta dulce
Tradición oral
Material docente
Educación musical
ESO
Flauta dulce
Descrición
Este método de frauta busca crear un pequeno compendio de pezas provenientes da tradición oral galega que permitan unha aprendizaxe secuenciada da frauta na Educación Secundaria Obrigatoria. O obxectivo deste método é achegar aos futuros e futuras docentes un material real co que poder traballar nas aulas de secundaria.
De todos xeitos, e a pesares de presentar estas pezas en orde crecente de dificultade, consideramos que sería o óptimo combinalas con outras provenientes doutros repertorios e estilos. Deste modo, propoñemos a distribución destas partituras entre os cursos nos que se imparte Música na ESO.
Por outra banda, todas estas melodías son facilmente vinculables co traballo da danza, debido á estreita proximidade de baile e música dentro da tradición oral galega, e tamén poden servir como parte dun traballo de investigación do patrimonio.
Versión do editor
Dereitos
© Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións © dos textos: as autoras © imaxe da portada: Pablo Carpintero (arquivo persoal)
ISBN
978-84-9749-822-7