Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 36
Os seminarios PAT da Facultade de Economía e Empresa na Nova Normalidade Académica
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)
[Resumo] O Plan de Acción Titorial (PAT) da Facultade de Economía e Empresa (FEE) da Universidade da Coruña (UDC) tivo que enfrontarse no curso 2020-2021, como o resto da Universidade, á Nova Normalidade Académica (NNA) ...
Mentoría en la Universidad: formación de las figuras implicadas
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)
[Resumen] En este trabajo se presenta una propuesta formativa transversal en formato MOOC (Massive Online Open Courses). El principal objetivo fue diseñar una herramienta de formación en mentoría dirigida, fundamentalmente, ...
A motivación do alumnado e o valor atribuído aos instrumentos de avaliación
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)
[Resumo] A situación derivada da pandemia provocada pola COVID-19 transformou substancialmente as metodoloxías de ensino-aprendizaxe. Unha mudanza moi evidente deuse nos instrumentos de avaliación ao teren que se adaptar ...
Sistema de prácticas virtuales como alternativa al laboratorio presencial en asignaturas de Ingeniería de Control
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)
[Resumen] El principal reto en los sistemas de educación superior en los dos últimos años, a raíz de la pandemia mundial de COVID-19, ha sido el poder mantener la calidad de la educación impartida con las restricciones de ...
Metodologías activas en la formación inicial del profesorado en orientación, tutoría y diagnóstico
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)
[Resumen] El presente trabajo expone una experiencia de innovación educativa basada en la personalización del aprendizaje, que se está aplicando a dos asignaturas impartidas en la Facultad de Ciencias de la Educación. A ...
Adaptando a ensinanza aos tempos de pandemia: da presencialidade ao modelo educativo online
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)
[Resumo] A materia obrigatoria de "Deseño, planificación e avaliación de propostas didácticas de Tecnoloxía na Educación Secundaria” pertence ao Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, ...
Importancia de los preconceptos en la adquisición de conocimientos en materias científico-técnicas
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)
[Resumen] La cantidad de preconceptos que los alumnos poseen antes de abordar el estudio de un tema influye de manera notable en la adquisición de nuevos conocimientos. Se ha diseñado una estrategia de enseñanza aprendizaje ...
Opinión de los alumnos de la asignatura Bases y principios de neurociencia y rehabilitación neurológica del MDD sobre la utilización de la videoconferencia como recurso didáctico en una modalidad docente semipresencial
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)
[Resumen] En tiempos de pandemia la "videoconferencia" se convierte en uno de los sistemas más utilizados para estar en contacto con los alumnos de manera síncrona. Se utiliza para impartir docencia, realizar tutorías ...
Estratexias educativas e procedementos de avaliación na universidade
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)
[Resumo] A implementación de novas metodoloxías docentes nas aulas está deseñada para facilitar, apoiar e/ou mellorar a aprendizaxe pero é importante concretar en qué medida os estudantes universitarios consideran valiosas ...
Unha experiencia de adaptación metodolóxica á docencia virtual e as súas implicacións no seguimento por parte do alumnado
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)
[Resumo] Neste traballo expóñense os cambios metodolóxicos, incluíndo os relativos á avaliación e ás titorías levados a cabo na materia Educación Matemática 1, de 1º do grao en Educación Primaria para adaptar a docencia á ...