Developing Students' English Language and Critical Thinking Skills through Galapagos Green Advertising: an Ecolinguistic Approach
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/28601Coleccións
- Teses de doutoramento [2183]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Developing Students' English Language and Critical Thinking Skills through Galapagos Green Advertising: an Ecolinguistic ApproachAutor(es)
Director(es)
Lorenzo-Modia, María JesúsLasa-Álvarez, Begoña
Data
2021Resumo
[Abstract]
The present research work aims at contributing to a thorough education of students majoring in Hotel and Tourism in an Ecuadorian public university by employing the English courses to develop their language skills as well as their critical thinking. We propose the performance of green advertising assessment tasks, namely collaborative writing and group discussions, and to follow an ecolinguistic approach in education. Additionally, the students will create their own advertisements, as the final product of a project developed during the course. This dissertation has been structured in six chapters: 1) introduction, the context, circumstances in which this study has emerged, as well as main objectives, 2) an ample literary review embraces several contents, such as the communicative language approach, task-based instruction, project-based learning, and the importance of critical thinking when learning a foreign language. Next, one of the main issues in this research study, the ecological approach, is examined, 3) the methodology employed to carry out the study, 4) the results and discussion, 5) a teaching and learning project, 6) the conclusions obtained and some ideas for further research, and it finishes with references and appendixes. [Resumen]
El presente trabajo de investigación se centra en la educación del estudiantado de Máster en Hotelería y Turismo en una universidad pública ecuatoriana, por medio de cursos de lengua inglesa con el fin de desarrollar sus habilidades lingüísticas y su pensamiento crítico. Se propone el desarrollo de tareas de evaluación de anuncios ecológicos, esto es, discusiones de grupo y escritura colaborativa, y seguir un enfoque educativo ecolingüístico. A mayor abundamiento, el alumnado creará sus propios anuncios como producto final del proyecto desarrollado durante el curso. Esta tesis se estructura en seis capítulos: 1) introducción, contexto, circunstancias en las cuales surge el estudio, así como objetivos principales, 2) una amplia revisión del estado de la cuestión que aborda
el enfoque comunicativo de la lengua, la enseñanza basada en tareas, el aprendizaje a través de proyectos y la importancia del pensamiento crítico en la didáctica de una lengua extranjera. A continuación se estudia una de las cuestiones clave en esta investigación, el estudio del enfoque ecológico, 3) la metodología utilizada para llevar a cabo el estudio, 4) los resultados y discusión, 5) el proyecto didáctico, 6) las conclusiones obtenidas e ideas para futuras investigaciones, y concluye con referencia y apéndices [Resumo]
O presente traballo de investigación céntrase na educación do estudantado de Mestrado en Hotelería e Turismo nunha universidade pública ecuatoriana, por medio de cursos de lingua inglesa coa finalidade de desenvolver as súas habilidades lingüísticas e o seu pensamento crítico. Proponse o desenvolvemento de tarefas de avaliación de anuncios ecolóxicos, isto é, discusións de grupo e escritura colaborativa, e seguir un enfoque educativo ecolingüístico. A maior abundamento, o alumnado creará os seus propios anuncios como produto final do proxecto desenvolvido durante o curso. Esta tese estructúrase en seis capítulos: 1) introdución, contexto, circunstancias nas cales xurde o estudo, así como obxectivos principais, 2) unha ampia revisión do estado da cuestión que aborda o enfoque comunicativo da lingua, o ensino baseado en tarefas, a aprendizaxe a través de proxectos e a importancia dopensamento crítico na didáctica dunha lingua estranxeira. A continuación estúdase unha das cuestións chave nesta investigación, o estudo do enfoque ecolóxico, 3) a metodoloxía utilizada para levar a cabo o estudo, 4) os resultados e discusión, 5) o proxecto didáctico, 6) as conclusións obtidas e ideas para futuras investigacións, e conclúe con referencia e apéndices.
Palabras chave
Inglés (Lengua)-Estudio y enseñanza
Ecolingüistica
Lenguaje-Adquisición
Ecolingüistica
Lenguaje-Adquisición
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido desta tese a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo da tese como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de esta tesis a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen de la tesis como a su contenido