Propaganda y conflicto bélico: la Alemania nacional-socialista y el Reino Unido

Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/28491
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido
Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Propaganda y conflicto bélico: la Alemania nacional-socialista y el Reino UnidoTítulo(s) alternativo(s)
Propaganda e conflito bélico: a Alemaña nacional-socialista e o Reino UnidoPropaganda and war conflict: the nacional-socialist Germany and the United Kingdom
Autor(es)
Director(es)
Cardesín Díaz, José MaríaData
2020Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Facultade de SocioloxíaDescrición
Traballo fin de grao (UDC.SOC). Socioloxía. CursoCita bibliográfica
Riotorto Varela, Fernando. (2020). Propaganda y conflicto bélico: la Alemania nacional-socialista y el Reino Unido. [Traballo de fin de Grao. Universidade da Coruña]
Resumo
[Resumen] La propaganda se desarrolla como factor fundamental de adhesión dentro de los Estados-nación modernos tanto para su propia estabilidad o la legitimación de sus objetivos como para el desarrollo de nuevos modelos políticos dentro de él. Así, en este trabajo, se propone el estudio de la propaganda lanzada durante la Segunda Guerra Mundial por el Reino Unido y la Alemania nazi para conocer las diferencias entre ambos modelos de propaganda así como la influencia de un factor externo como es la guerra para modificarlos. Para ello, estableceremos cuáles son los objetivos de la propaganda en un conflicto bélico para su posterior estudio entre ambos modelos para su comparación.
Veremos, por tanto, como varias diferencias existente entre los regímenes en relación a la libertad de expresión o la difusión de propaganda antes de la guerra se difumina en el momento en el que las bombas empiezan a estallar y todas los canales se unifican, si no lo estaban ya, a favor de los objetivos del Estado: el ganar la guerra. [Resumo] A propaganda desenvólvese como factor fundamental de adhesión dentro dos Estados-nación modernos tanto para a sua propia estabilidade ou a lexitimación dos seus obxetivos como para o desenrolo de novos políticos dentro de él. Así, neste traballo, proponse o estudo da propaganda lanzada durante a Segunda Guerra Mundial polo Reino Unido e pola Alemaña nazi para coñecer as diferencias entre ambos modelos políticos así como a influencia dun factor externo como o é a guerra para modificalos. Para iso, establecernos cales son os obxetivos da propaganda nun conflito bélico para o posterior estudo entre ambos modelos para a sua comparación.
Veremos, polo tanto, como varias diferencias existentes entre os reximenes en relación a liberdade de expresión ou a difusión de propaganda antes da guerra difuminanse no momente en que as bombas comezan a estoupar e todos os canles se unifican, se non o estaban xa, nos obxetivos do Estado: gañar a guerra. [Abstract] The propaganda develops as a fundamental factor in the adhesión inside the modern States-nation for is own stability or the legitimation as the develop of new politcal models inside it. Therefore, in this job, is proposed the study of the propaganda launched during the Second World War from de United Kingdom and the nazi Germany to know the diferences between both propaganda models thereby the influence of a external factor as the war to modificate them. To do it, we will stablish the objectives of the propaganda during a war conflicto to do a subsequent study between both models to his comparation.
We will see, then, how many diferences between the regimes in relation to the freedom of speech or the diffusion of the propaganda before the war will blur at the moment the bombs star to explode and all the channels unify, if they weren´t already, in favor of the objectives of the State: win the war.
Palabras chave
Propaganda
Alemania
Reino Unido
Conflicto
Persuasión
Democracia
Fascismo
Segunda Guerra Mundial
Alemaña
Conflito
Germany
United Kingdom
Conflict
Persuasion
Democracy
Fascism
World War II
Alemania
Reino Unido
Conflicto
Persuasión
Democracia
Fascismo
Segunda Guerra Mundial
Alemaña
Conflito
Germany
United Kingdom
Conflict
Persuasion
Democracy
Fascism
World War II
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido Atribución-NoComercial 3.0 España