El turismo espiritual en los social media: análisis del posicionamiento en Facebook de la organización "Osho International"
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/28444
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
El turismo espiritual en los social media: análisis del posicionamiento en Facebook de la organización "Osho International"Autor(es)
Director(es)
Rodríguez Vázquez, ClideData
2021Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Facultade de SocioloxíaDescrición
Traballo fin de mestrado (UDC.SOC). Planificación e xestión de destinos e novos produtos turísticos. Curso 2020/2021Resumo
[Resumen] En el presente trabajo se aborda la situación actual del turismo espiritual,
estudiado desde la organización Osho International. Debido a la situación actual que
viven los individuos, en una sociedad con una exigencia de actuación elevada sobre los
actores sociales, provoca sobre las personas síntomas, malestares y afecciones como la
ansiedad y el estrés, entre otros. A causa de esto, estos han comenzado a interesarse
sobre prácticas espirituales y, concretamente, sobre el turismo espiritual. De esta
forma, el trabajo aborda dicha situación a través del análisis comparativo ente cuatro
páginas de Facebook pertenecientes a dicha organización y, en dos períodos
temporales concretos. Para ello, se emplea una metodología mixta, combinando
metodología primaria – cuantitativa, basada en el modelo PRGS, empleando para ello la aplicación Fanpage Karma y, en segundo lugar, una metodología secundaria, a partir
de la revisión de diferentes fuentes de información. Tras ello, se ha observado la
importancia que continúa manteniendo el turismo espiritual, las redes sociales para la
divulgación de contenido, y la relevancia de dotar de valor las publicaciones con el fin
de incrementar el interés y la confianza hacia la marca y hacia el destino. [Resumo] No presente traballo abórdase a situación actual do turismo espiritual,
estudado dende a organización Osho International. Debido á situación actual que viven
os individuos, nunha sociedade cunha esixencia de demanda elevada, provoca sobre as
persoas síntomas, malestares e afeccións como a ansiedade ou o estrés, entre outros.
A causa disto, estos comezaron a interesarse sobre prácticas espirituais e,
concretamente, sobre o turismo espiritual. Desta forma, o traballo abordará dita
situación a través da análise comparativa entre catro páxinas de Facebook
pertencentes a dita organización e, en dous períodos temporais concretos. Para iso,
empregarase unha metodoloxía mixta, combinando metodoloxía primaria –
cuantitativa, baseada no modelo PRGS, empregando para iso a aplicación Fanpage
Karma e, en segundo lugar, unha metodoloxía secundaria, a partir da revisión de
diferentes fontes de información. Tras iso, observouse a importancia que continúa
mantendo o turismo espiritual, as redes sociais para a divulgación de contido, e a
relevancia de dotar de valor as publicacións co fin de incrementar o interese e a
confianza cara a marca e cara ó destino. [Abstract] The present paper addresses the current situation of spiritual tourism, studied
by the Osho International organization. Because of the current situation people lives, in
a society with high demand for action on social actors, it causes symptoms, malestars
and conditions such as anxiety and stress, among others. Because of this, they have
begun to take an interest in spiritual practices and, specifically, in spiritual tourism. In
this way, the work will address this situation through the comparative analysis of four
Facebook pages belonging to that organization and, in two specific periods of time. To
this end, a mixed methodology will be used, combining primary – quantitative
methodology, based on the PRGS model, using the Fanpage Karma application and,
secondly, a secondary methodology, based on the review of different sources of
information. After that, it has been observed the importance that spiritual tourism,
social networks continue to maintain for the dissemination of content, and the
relevance of giving value to publications in order to increase interest and trust towards
the brand and towards the destination.
Palabras chave
Turismo
Turismo espiritual
Osho
Redes sociales
Usuario
Facebook
Redes sociais
Tourism
Spiritual tourism
Social media
User
Turismo espiritual
Osho
Redes sociales
Usuario
Redes sociais
Tourism
Spiritual tourism
Social media
User
Dereitos
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España