Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Facultade de Turismo
  • Traballos académicos (FTUR)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Facultade de Turismo
  • Traballos académicos (FTUR)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

El turismo espiritual en los social media: análisis del posicionamiento en Facebook de la organización "Osho International"

Thumbnail
Ver/abrir
BarrioChapela_Yvett_TFM_2021.pdf (2.667Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/28444
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
Coleccións
  • Traballos académicos (FTUR) [23]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
El turismo espiritual en los social media: análisis del posicionamiento en Facebook de la organización "Osho International"
Autor(es)
Barrio Chapela, Yvett
Director(es)
Rodríguez Vázquez, Clide
Data
2021
Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Facultade de Socioloxía
Descrición
Traballo fin de mestrado (UDC.SOC). Planificación e xestión de destinos e novos produtos turísticos. Curso 2020/2021
Resumo
[Resumen] En el presente trabajo se aborda la situación actual del turismo espiritual, estudiado desde la organización Osho International. Debido a la situación actual que viven los individuos, en una sociedad con una exigencia de actuación elevada sobre los actores sociales, provoca sobre las personas síntomas, malestares y afecciones como la ansiedad y el estrés, entre otros. A causa de esto, estos han comenzado a interesarse sobre prácticas espirituales y, concretamente, sobre el turismo espiritual. De esta forma, el trabajo aborda dicha situación a través del análisis comparativo ente cuatro páginas de Facebook pertenecientes a dicha organización y, en dos períodos temporales concretos. Para ello, se emplea una metodología mixta, combinando metodología primaria – cuantitativa, basada en el modelo PRGS, empleando para ello la aplicación Fanpage Karma y, en segundo lugar, una metodología secundaria, a partir de la revisión de diferentes fuentes de información. Tras ello, se ha observado la importancia que continúa manteniendo el turismo espiritual, las redes sociales para la divulgación de contenido, y la relevancia de dotar de valor las publicaciones con el fin de incrementar el interés y la confianza hacia la marca y hacia el destino.
 
[Resumo] No presente traballo abórdase a situación actual do turismo espiritual, estudado dende a organización Osho International. Debido á situación actual que viven os individuos, nunha sociedade cunha esixencia de demanda elevada, provoca sobre as persoas síntomas, malestares e afeccións como a ansiedade ou o estrés, entre outros. A causa disto, estos comezaron a interesarse sobre prácticas espirituais e, concretamente, sobre o turismo espiritual. Desta forma, o traballo abordará dita situación a través da análise comparativa entre catro páxinas de Facebook pertencentes a dita organización e, en dous períodos temporais concretos. Para iso, empregarase unha metodoloxía mixta, combinando metodoloxía primaria – cuantitativa, baseada no modelo PRGS, empregando para iso a aplicación Fanpage Karma e, en segundo lugar, unha metodoloxía secundaria, a partir da revisión de diferentes fontes de información. Tras iso, observouse a importancia que continúa mantendo o turismo espiritual, as redes sociais para a divulgación de contido, e a relevancia de dotar de valor as publicacións co fin de incrementar o interese e a confianza cara a marca e cara ó destino.
 
[Abstract] The present paper addresses the current situation of spiritual tourism, studied by the Osho International organization. Because of the current situation people lives, in a society with high demand for action on social actors, it causes symptoms, malestars and conditions such as anxiety and stress, among others. Because of this, they have begun to take an interest in spiritual practices and, specifically, in spiritual tourism. In this way, the work will address this situation through the comparative analysis of four Facebook pages belonging to that organization and, in two specific periods of time. To this end, a mixed methodology will be used, combining primary – quantitative methodology, based on the PRGS model, using the Fanpage Karma application and, secondly, a secondary methodology, based on the review of different sources of information. After that, it has been observed the importance that spiritual tourism, social networks continue to maintain for the dissemination of content, and the relevance of giving value to publications in order to increase interest and trust towards the brand and towards the destination.
 
Palabras chave
Turismo
Turismo espiritual
Osho
Redes sociales
Usuario
Facebook
Redes sociais
Tourism
Spiritual tourism
Social media
User
 
Dereitos
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións