A represión franquista do Maxisterio. Unha historia que debemos seguir reescribindo, para fundamentar historicamente unha educación para a paz
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/28134
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0)
Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
A represión franquista do Maxisterio. Unha historia que debemos seguir reescribindo, para fundamentar historicamente unha educación para a pazAutor(es)
Data
2020-12-01Cita bibliográfica
Cid Fernández, X. M. (2020). A represión franquista do Maxisterio. Unha historia que debemos seguir reescribindo, para fundamentar historicamente unha educación para a paz. Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, 24, 265-282. https://doi.org/10.17979/srgphe.2020.24.0.7139
Resumo
[Resumo] Neste documento amplíanse datos sobre a represión franquista aportando novas evidencias sobre a morte ou exilio de cinco docentes. Especialmente recóllese a documentación de dous deles –o mestre Eloy Tejada Sainz e a mestra Eudosia Lorenzo DIz– gracias ás achegas que fixeron as súas familas. [Resumen] En este documento se amplían datos sobre la represión franquista presentando nuevas evidencias sobre la muerte o exilio de cinco docentes. Especialmente –gracias a la aportación de sus respectivas familias– se recoge la documentación de dos de ellos: el maestro Eloy Tejada Sainz y la maestra Eudosia Lorenzo Diz. [Abstract] This document presents new evidence on the exile or death of five primary school teachers as a result of Francoist repression in Spain. The evidence refers in particular to two of those killed or exiled, Eloy Tejada Sainz and Eudosia Lorenzo Diz, based on documents provided by their respective families.
Palabras chave
Depuración
Maxisterio
Exilio
Represión franquista
Eloy Tejada Sainz
Eudosia Lorenzo Diz
Maxisterio
Exilio
Represión franquista
Eloy Tejada Sainz
Eudosia Lorenzo Diz
Versión do editor
Dereitos
Atribución-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0)
ISSN
2659-9589
1138-5863
1138-5863