Guía de boas prácticas de aprendizaxe e servizo na Universidade da Coruña. Vol. 2
Ver/Abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/28076
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Atribución-Non comercial-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA)
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemTítulo
Guía de boas prácticas de aprendizaxe e servizo na Universidade da Coruña. Vol. 2Autor(es)
Fecha
2021Cita bibliográfica
Oficina de Cooperación e Voluntariado (OCV), Centro Universitario de Formación e Innovación (CUFIE) (ed.) (2021). Guía de boas prácticas de Aprendizaxe e Servizo na Universidade da Coruña. Volume 2 Col. Contextos Universitarios Transformadores. Número 5. Universidade da Coruña. A Coruña
Resumen
[Resumo] A nosa proposta é a aprendizaxe-servizo cun enfoque de xustiza social, como unha forma de traspasar os muros da universidade conectando a teoría coa práctica e mellorando as aprendizaxes, pero, tamén (e fundamentalmente), conectando coa comunidade e as súas necesidades, e contribuíndo á mellora da sociedade e da vida das persoas máis vulnerables.
Todas as actividades de aprendizaxe-servizo, independientemente do seu deseño, vinculación curricular e obxectivos, implican unha interacción complexa de estudantes, actividades de servizo, contidos curriculares e resultados da aprendizaxe. O resultado desta complexidade son experiencias idiosincráticas e contextuais, cunha ampla variedade de elementos que as compoñen.
As Guías de Boas Prácticas de Aprendizaxe-Servizo na Universidade da Coruña son un bo reflexo desta riqueza e diversidade. A presente publicación contén un total de 22 proxectos presentados na convocatoria de 2019 e 27 proxectos da convocatoria de 2020.
Palabras clave
Aprendizaxe-servizo
Responsabilidade social
Metodoloxías activas
Responsabilidade social
Metodoloxías activas
Descripción
Colección: Contextos Universitarios Transformadores (CUT). Número 5
Derechos
Atribución-Non comercial-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA)
ISSN
2605‐1222
ISBN
978-84-9749-806-7