Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas del RUC
    • FAQ
    • Derechos de autor
    • Más información en INFOguías UDC
  • Listar 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Fecha de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Ayuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Español 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Listar REV - Sarmiento - Nº 24, 2020 fecha de publicación 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Sarmiento
  • REV - Sarmiento - Nº 24, 2020
  • Listar REV - Sarmiento - Nº 24, 2020 fecha de publicación
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Sarmiento
  • REV - Sarmiento - Nº 24, 2020
  • Listar REV - Sarmiento - Nº 24, 2020 fecha de publicación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listar REV - Sarmiento - Nº 24, 2020 por fecha de publicación

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-19 de 19

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • A represión fascista do profesorado galeguista 

      De Gabriel Fernández, Narciso (Universidade da Coruña, 2020-12-01)
      [Resumo] A represión franquista do profesorado adoptou diversas modalidades, entre elas o asasinato, a depuración profesional e a aplicación da Lei de responsabilidades políticas (1939). Esta represión tamén afectou ao ...
    • A Direção Geral do Ensino Primário: estratégias de orientação e disciplina do professorado primário (1930-1956) 

      Pereira, Maria Paula (Universidade da Coruña, 2020-12-01)
      [Resumo] Este artigo analisa as estratégias de orientação e disciplina do professorado primário desenvolvidas pela Direção Geral do Ensino Primário (DGEP), para operacionalização do projeto político-pedagógico oficial ...
    • Aprender fabricando juguetes. Recorrido hacia una experiencia de educar para la paz fuera de la escuela en Argentina 

      Diamant, Ana (Universidade da Coruña, 2020-12-01)
      [Resumen] La tradición pacifista del movimiento judeo progresista internacional consolidado en París en 1937 y particularmente del argentino, desde 1941, es una marca fundacional que persiste. La alternancia entre democracias ...
    • Unha aposta pola Educación para a Paz e a Comprensión Internacional: o labor dos organismos internacionais latinoamericanos (1934-1956) 

      Carrera-Fernández, María Victoria (Universidade da Coruña, 2020-12-01)
      [Resumo] O documento presenta unha compilación de acordos sobre educación primaria aprobados en cento tres reunións internacionais celebradas entre os anos 1934 e 1958 en diferentes países do continente americano. Estes ...
    • O valor educativo da memoria da resistencia antifascista en Italia. O caso do partisano Ezio Raspanti 

      Bellacci, Francesco (Universidade da Coruña, 2020-12-01)
      [Resumo] O obxecto desta contribución é subliñar o valor educativo da memoria antifascista. Está centrado nas memorias persoais de Ezio Raspanti –partisano combatente no Volante Teppa (formación partisana que operaba nos ...
    • A represión franquista do Maxisterio. Unha historia que debemos seguir reescribindo, para fundamentar historicamente unha educación para a paz 

      Cid Fernández, Xosé Manuel (Universidade da Coruña, 2020-12-01)
      [Resumo] Neste documento amplíanse datos sobre a represión franquista aportando novas evidencias sobre a morte ou exilio de cinco docentes. Especialmente recóllese a documentación de dous deles –o mestre Eloy Tejada Sainz ...
    • ÁVILA, Leandro. O Liceu Nacional de Angra do Heroísmo nas décadas finais da Monarquia (1880 a 1910): Percurso de uma instituição liceal insular. Angra do Heroísmo: Instituto Histórico da Ilha Terceira, 2018. 401 pp. ISBN: 978-972-9220-39-5 [Reseña] 

      Alves, Luis (Universidade da Coruña, 2020-12-01)
      [Resumo] Recensión do profesor Luis Alberto Marques Alves sobre o libro do que é autor Leandro Ávila e que se titula O Liceu Nacional de Angra do Heroísmo nas décadas finais da Monarquia (1880 a 1910): Percurso de uma ...
    • Jornais escolares: arautos de ensinamentos patrióticos e pacifistas (Santa Catarina/Brasil/1940-1960) 

      Cunha, Maria Teresa Santos; Bereta da Silva, Cristiani (Universidade da Coruña, 2020-12-01)
      [Resumo] Este artigo analisa dois jornais escolares produzidos por estudantes do primário, que circularam entre as décadas de 1940 e 1960. Para a discussão proposta estabeleceu-se um recorte temporal diferente, selecionando-se ...
    • Um ator influente com interesse em modelos educativos estrangeiros: José Maria Eugénio de Almeida (1811-1872) 

      Silva, Carlos Manique da (Universidade da Coruña, 2020-12-01)
      [Resumo] O presente artigo contextualiza a ação educativa de um prestigiado membro da elite económica e política portuguesa de meados do século XIX – José Maria Eugénio de Almeida (1811-1872). Enfatizando a circulação ...
    • Pedro Henríquez Ureña y la utopía de América: exilios, humanismo y educación 

      Southwell, Myriam (Universidade da Coruña, 2020-12-01)
      [Resumen] El intelectual dominicano Pedro Henríquez Ureña (1884-1946) vivió una diáspora producto de las agresivas pol.ticas norteamericanas y la conflictividad pol.tica en América Latina. En su tránsito por diferentes ...
    • Internacionalismo e pacifismo na Historia da Educación contemporánea: presentación 

      Pintassilgo, Joaquim; Cid Fernández, Xosé Manuel (Universidade da Coruña, 2020-12-01)
      [Resumo] A parte monográfica deste número de Sarmiento, correspondente ao ano 2020, está adicada ao tema "Internacionalismo e pacifismo na Historia da Educación contemporánea". A monografía foi coordinada polos profesores ...
    • España entre Europa e Iberoamérica en la comercialización de material escolar en el primer tercio del siglo XX 

      Martínez Ruiz-Funes, M. José; Marín Murcia, José Pedro (Universidade da Coruña, 2020-12-01)
      [Resumen] El trabajo que presentamos parte de los catálogos de material escolar para hacer un recorrido a través del primer tercio del siglo XX. Se trata de identificar redes y trasferencias que se dibujan entre los países ...
    • LÓPEZ-BARXAS, Paco. Ben-Cho-Shey inédito, Auga Editora-Deputación de Ourense, 2018. 230 pp. ISBN: 978-84-948778-7-2 [Reseña] 

      Fernández Fernández, Xosé (Universidade da Coruña, 2020-12-01)
      [Resumo] Recensión do libro de Paco López-Barxas que leva por título Ben-Cho-Sey inédito realizada profesor Xosé Fernández Fernández. Nela analiza e comenta polo miudo un libro con sabor eminentemente galego, no que o ...
    • PINTASSILGO, Joaquim, e NAMORA DE ANDRADE, Alda. A Inovação Pedagógica no Contexto de uma Escola Pública Portuguesa: o Caso do Projeto «Farol». Lisboa: Instituto de Educação da Universidade de Lisboa, 2019. 101 pp. ISBN 978-989-8753-56-4 [Reseña] 

      Ferreira, Nuno (Universidade da Coruña, 2020-12-01)
      [Resumen] Nuno Martíns Ferreira presenta la recensión del libro titulado A Inovação Pedagógica no Contexto de uma Escola Pública Portuguesa: o Caso do Projeto «Farol», de autoría de Joaquim Pintassilgo y de Alda Enamora ...
    • ALVES, Luís Alberto, GUIMARÃES LIMA, Rui e PEREIRA, Francisco. Telescola: um espaço de referencia educativa. Porto: CITCEM, 2019. 153 pp. ISBN: 978-989-8969-27-9 [Reseña] 

      Silva, Carlos Manique da (Universidade da Coruña, 2020-12-01)
      [Resumen] Carlos Manique da Silva se acerca en esta recensión a la obra Telescola: um espaço de referência educativa, un e-book del que son autores Luís Alberto Alves, Rui Guimarães Lima e Francisco Pereira. La obra, que ...
    • ¡Niños, seamos buenos, miremos ese horror!. El nacionalismo cívico como régimen emocional en la educación chilena durante la segunda guerra mundial (c.1941-c.1945) 

      Toro Blanco, Pablo (Universidade da Coruña, 2020-12-01)
      [Resumen] El propósito del artículo es presentar un análisis sobre los mensajes de pacifismo, integración continental y defensa de la democracia formulados en comunicaciones oficiales de las autoridades educativas chilenas ...
    • As crianças e a guerra, pela voz de um pedagogo da Escola Nova em Portugal 

      Boto, Carlota (Universidade da Coruña, 2020-12-01)
      [Resumo] António de Sena Faria de Vasconcelos (1880-1939) é um pedagogo português e proeminente educador representante da Escola Nova em Portugal. Destacou-se no desenvol-vimento do pensamento pedagógico contemporâneo, a ...
    • El clima de la clase: salud mental escolar en la España del desarrollismo 

      Terrón Bañuelos, Aida; Hurtado-García, Inma (Universidade da Coruña, 2020-12-01)
      [Resumen] Este artículo intenta identificar las distintas concepciones de la salud mental escolar que se dieron a partir de los años cincuenta, articuladoras, en buena medida, del modelo de escuela que trató de configurarse ...
    • De GABRIEL, Narciso. Xosé María Álvarez Blázquez: Mestre republicano. Diario escolar e desterro. Vigo: Editorial Galaxia, 2019. 223 pp. ISNN: 978-84-9151-341-4 [Reseña] 

      Iglesias-Salvado, José-Luis (Universidade da Coruña, 2020-12-01)
      [Resumen] José Luis Iglesias aborda en esta recensión el análisis del libro Xosé María Álvarez Blázquez: Mestre republicano. Diario escolar e desterro, del que es autor Narciso de Gabriel. El libro se articula alrededor ...

      Listar

      Todo RUCComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Sherpa
      OpenArchives
      OAIster
      Scholar Google
      UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Sugerencias