Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Facultade de Filoloxía
  • Traballos académicos (FFIL)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Facultade de Filoloxía
  • Traballos académicos (FFIL)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

El discurso multimodal sobre la salud y la vida activa en la publicidad digital de dispositivos fitness

Thumbnail
Ver/abrir
Gonzalez_Lopez_Gemma_2020_TFM_Discurso_Multimodal_Salud.pdf (1.736Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/27453
Coleccións
  • Traballos académicos (FFIL) [279]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
El discurso multimodal sobre la salud y la vida activa en la publicidad digital de dispositivos fitness
Autor(es)
González López, Gemma
Director(es)
Fernández Ferreiro, Manuel
Data
2020
Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Facultade de Filoloxía
Descrición
Traballo fin de mestrado (UDC.FIL). Lingüística aplicada. Curso 2019/2020
Resumo
[Resumen] El objetivo de este trabajo es realizar un análisis multimodal que toma como muestra de estudio las páginas webs de los fabricantes de relojes y pulseras de deporte Polar y Fitbit. A través de la perspectiva multimodal, se pretende explicar cómo interaccionan los recursos semióticos presentes en los modos lingüístico y visual de cada página para crear su discurso correspondiente. Se realizará un análisis contrastivo entre ambas páginas para señalar sus diferencias y similitudes; y se incidirá en cómo se materializan las ideas fuerza del discurso de ambas marcas a través de la selección de recursos lingüísticos y visuales concretos. Para analizar algunos recursos del modo lingüístico, nos hemos apoyado en un corpus de texto compilado a partir de las páginas web mencionadas. La explicación del modo visual se apoyará con imágenes y otros recursos gráficos, incluidos en los anexos.
Palabras chave
Análisis del discurso multimodal
Discurso publicitario
Salud y bienestar
Dispositivos fitness
Publicidad en la red
Deporte
 
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións