MITCA: método de implementación de tarefas para a casa
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/27393
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional
Coleccións
- MITCA [3]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
MITCA: método de implementación de tarefas para a casaData
2020Cita bibliográfica
Valle Arias, Antonio; Rodríguez Martínez, Susana (eds.) (2020). MITCA: método de implementación de tarefas para a casa. Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións. ISBN: 978-84-9749-799-2. DOI: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497497992
Resumo
[Resumo] O MITCA (Método de Implementación de Tarefas para a Casa) nace co propósito de converter os deberes escolares nun recurso educativo capaz de mellorar a autorregulación da aprendizaxe e o compromiso escolar dos estudantes. Concretamente, este método tenta que as tarefas para a casa cumpran cinco condicións:
• DIVERSAS. Ademais de tarefas pos-tema e tarefas pre-tema, prescríbense proporcións similares de tarefas de repaso, organización e elaboración.
• CONCRETAS. As tarefas descríbense polo traballo mental que implican e o contido que abordan.
• VALIOSAS. O/a docente transmite a utilidade, interese, importancia e/ou aplicabilidade das tarefas que prescribe para a casa.
• SEMANAIS. As tarefas prescríbense semanalmente e o alumnado establece as franxas horarias para realizalas.
• CORRIXIDAS. As tarefas corríxense todas semanalmente, na aula ou individualmente, diferenciando puntos débiles, mais tamén os puntos fortes.
Palabras chave
Estudio na casa
Método de aprendizaxe
Método de aprendizaxe
Versión do editor
Dereitos
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional
ISBN
978-84-9749-799-2