Skip navigation
  •  Home
  • UDC 
    • Getting started
    • RUC Policies
    • FAQ
    • FAQ on Copyright
    • More information at INFOguias UDC
  • Browse 
    • Communities
    • Browse by:
    • Issue Date
    • Author
    • Title
    • Subject
  • Help
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Login
  •  English 
    • Español
    • Galego
    • English
  
View Item 
  •   DSpace Home
  • Facultade de Ciencias da Educación
  • Traballos académicos (FEDU)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Facultade de Ciencias da Educación
  • Traballos académicos (FEDU)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

A perspectiva feminista nas guías docentes dos graos en educación infantil nas universidades da Coruña (UDC) e de Santiago de Compostela (USC)

Thumbnail
View/Open
tfg_rial_villar_carlota_completo_perspectiva feminista_guias_docentes.pdf (480.8Kb)
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/27030
Collections
  • Traballos académicos (FEDU) [64]
Metadata
Show full item record
Title
A perspectiva feminista nas guías docentes dos graos en educación infantil nas universidades da Coruña (UDC) e de Santiago de Compostela (USC)
Alternative Title(s)
La perspectiva feminista en las guías docentes de los grados en educación infantil en las universidades de a Coruña (UDC) y de Santiago de Compostela (USC)
The feminist perspective in the teaching guides for the degrees of early childhood education at the Universities of a Coruña (UDC) and Santiago de Compostela (USC)
Author(s)
Rial Villar, Carlota
Directors
Santorum Paz, María Rosa
Date
2020
Center/Dept./Entity
Universidade da Coruña.Facultade de Ciencias da Educación
Description
Traballo fin de grao (UDC.EDU). Educación infantil. Curso 2019/20
Citation
Rial Villar, C. (2019). A perspectiva feminista nas guías docentes dos graos en educación infantil nas universidades da Coruña (UDC) e de Santiago de Compostela (USC). [Traballo de fin de Grao. Universidade da Coruña]
Abstract
[Resumo] O presente Traballo de Fin de Grao en Educación Infantil artéllase sobre dous piares críticos: formación docente e feminismo. A través dun percorrido de reflexión sobre a presenza do sexismo na sociedade, na escola e na Universidade chégase ao convencemento sobre a prioridade da formación en feminismo nos Graos de Educación Infantil. Ten esta o obxectivo de capacitar ás futuras mestras e mestres para poder percibir e erradicar o sexismo presente nas aulas, transformando así a escola para construír unha sociedade xusta, libre e igualitaria. Para analizar se a inclusión da perspectiva feminista é unha realidade na formación dos Graos en Educación Infantil das Universidades da Coruña e de Santiago de Compostela, realízase unha investigación das súas guías docentes dende unha perspectiva de xénero.
Keywords
Formación do profesorado
Educación infantil
Sexismo
Coeducación
Feminismo
 
Rights
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic DegreeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic Degree

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Send Feedback