Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Escola Politécnica de Enxeñaría de Ferrol
  • Investigación (EPEF)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Escola Politécnica de Enxeñaría de Ferrol
  • Investigación (EPEF)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Artificial Intelligence in Pre-University Education: What and How to Teach

Thumbnail
Ver/abrir
proceedings-54-00048-v2.pdf (272.5Kb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/26395
Atribución 4.0 Internacional
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución 4.0 Internacional
Coleccións
  • Investigación (EPEF) [590]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Artificial Intelligence in Pre-University Education: What and How to Teach
Autor(es)
Guerreiro-Santalla, Sara
Bellas, Francisco
Duro, Richard J.
Data
2020-08-26
Cita bibliográfica
Guerreiro-Santalla, S.; Bellas, F.; Duro, R.J. Artificial Intelligence in Pre-University Education: What and How to Teach. Proceedings 2020, 54, 48. https://doi.org/10.3390/proceedings2020054048
Resumo
[Abstract] The present paper is part of the European Erasmus+ project on educational innovation led by the UDC and entitled “AI+: Developing an Artificial Intelligence Curriculum adapted to European High School”. In this paper, the progress achieved during the first year of the project will be presented. Mainly, the definition of the methodological approach for this future subject has been defined, and the AI topics to be dealt with at this age have been established. It has been a great effort to select the most appropriate focus for this subject considering the students’ and teachers’ technical background and the schools’ equipment.
Palabras chave
Artificial intelligence in education
STEM education
Applied artificial intelligence
Smartphone-based education
 
Descrición
This article belongs to the Proceedings of 3rd XoveTIC Conference
Versión do editor
https://doi.org/10.3390/proceedings2020054048
Dereitos
Atribución 4.0 Internacional
ISSN
2504-3900

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións