Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorOso, Laura
dc.contributor.advisorOso, Laura (Titora)
dc.contributor.authorAlonso-Pardo, Paula
dc.date.accessioned2020-10-05T17:28:21Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/26340
dc.descriptionPrograma Oficial de Doutoramento en Ciencias Sociais e do Comportamento. 5037V01es_ES
dc.description.abstract[Resumo] Esta tese de doutoramento analiza as experiencias escolares das adolescencias migrantes matriculadas en Ensinanza Secundaria Obrigatoria, en clave de usos do tempo. Da canta de que a migración e a educación vertébranse ao redor da familia, e de que os usos do tempo dos/as menores parten da individualidade, pero teñen un alcance colectivo. Desde estes fundamentos, se plantexan dúas hipóteses: validar a existencia de asimetría nos usos do tempo do alumnado migrante e non migrante, que pode derivar en desvantaxe educativa; e validar a importancia que o fogar e o Estado teñen nesas experiencias escolares. Para proba lo, establécense tres obxectivos: analizar os usos do tempo de vida dos/ as adolescentes, segundo a súa procedencia (migrante ou non migrante); abordar a influencia que o fogar migrante exerce no uso do seu tempo escolar; e, por último, estudar o impacto que a política educativa ten nas súas cotidianeidades. Cunha metodoloxía mixta, aplicáronse dúas enquisas de diferente alcance e contexto, e realizáronse entrevistas en profundidade a expertos/ as vinculados/ as coa institución educativa. Os resultados evidencian experiencias de desvantaxe educativa no colectivo migrante que, fundamentalmente, explícanse pala súa condición de migrante e clase subalterna.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] This doctoral thesis analyses the school experiences of migrant adolescents enrolled in Compulsory Secondary Education in Galicia in terms of time use. It explores the notion that migration and education are structured around the family, and that although the seo pe is callective, minors' time uses are based on individuality. In accordance with these principies, I considered two hypotheses: asymmetrical time uses of migrant and nonmigrant pupils may lead to educational disadvantage; and the home and the State playa key role in shaping these school experiences. In order to prove these hypotheses, I set three objectives: to analyse the life time use of the adolescents in aceordanee with their (migrant or non-migrant) origins; to cansider the inlluenee 01 the migrant household on the use and distribution 01 their sehool time; and thirdly, to study the impaet 01 education poliey on their everyday lives. Using a mixed methodology, two surveys 01 eontrasting scape and context were eondueted, and in-depth interviews were held with experts related to edueation. The results reveal the edueational disadvantage 01 the migrant group, attributable mainly to their migrant status and lower social class.es_ES
dc.description.abstract[Resumen] Esta tesis doctoral analiza las experiencias escolares de las adolescencias migrantes matriculadas en Enseñanza Secundaria Obligatoria de Galicia, en clave de usos del tiempo. Da cuenta de que la migración y la educación se vertebran en torno a la familia, y de que los usos del tiempo de los/as menores parten de la individualidad, pero tienen un alcance colectivo. Desde estos fundamentos, se plantean dos hipótesis: validar la existencia de asimetría en los usos del tiempo del alumnado migrante y no migrante, que puede derivar en desventaja educativa; y validar la importancia que el hogar y el Estado tienen en esas experiencias escolares. Para probarlo, se establecen tres objetivos: analizar los usos del tiempo de vida de los/as adolescentes, según su procedencia (migrante o no migrante); abordar la influencia que el hogar migrante ejerce en el uso de su tiempo escolar; y, por último, estudiar el impacto que la política educativa tiene en sus cotidianeidades. Con una metodología mixta, se aplicaron dos encuestas de diferente alcance y contexto, y se realizaron entrevistas en profundidad a expertos/as vinculados/as con la institución educativa. Los resultados evidencian experiencias de desventaja educativa en el colectivo migrante que, fundamentalmente, se explican por su condición de migrante y clase subalterna.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido desta tese a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo da tese como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de esta tesis a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen de la tesis como a su contenidoes_ES
dc.subjectAdolescentes-Educaciónes_ES
dc.subjectAdolescentes Inmigrantes-Integración sociales_ES
dc.subjectAdolescentes inmigrantes-Ocio-Investigaciónes_ES
dc.subjectHijos de inmigrantes-Integración-Españaes_ES
dc.titleAdolescentes migrantes a contracorriente: tiempos de vida y escuela en el alumnado de Enseñanza Secundaria Obligatoriaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccesses_ES
dc.date.embargoEndDate2021-01-30es_ES
dc.date.embargoLift2021-01-30


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem