Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorCrespo González, Cristóbal
dc.contributor.authorMuñoz Rodríguez, Marta
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Escola Técnica Superior de Arquitecturaes_ES
dc.date.accessioned2020-10-05T11:41:00Z
dc.date.available2020-10-05T11:41:00Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/26333
dc.description.abstract[Resumen] En el presente trabajo se analiza una parte relevante de la trayectoria profesional y vital de la arquitecta Adrienne Górska, más concretamente los proyectos para las salas de cine Cinéac (contracción de Ciné et Actualités) que realiza junto con su marido, Pierre de Montaut. El circuito de dichas salas de cine surge durante el período de entreguerras en los países francófonos europeos. Se definen por sus sesiones cortas que comprendían desde noticiarios a documentales y tiras cómicas. Esta nueva función, distante de las grandes salas de cine de la época con capacidad para miles de espectadores y cargadas de decoración, sumada con el contexto económico y social de ese tiempo, genera una nueva tipología. El matrimonio fue pionero en esta arquitectura, que se caracterizaba por sus llamativas fachadas publicitarias que solían distar de su interior técnico y funcional, de líneas limpias y decoración simple.es_ES
dc.description.abstract[Resumo] No presente traballo analízase unha parte relevante da traxectoria profesional e vital da arquitecta Adrienne Górska, máis concretamente os proxectos para as salas de cinema Cinéac (contracción de Ciné et Actualités) que realiza xunto co seu marido, Pierre de Montaut. O circuíto das devanditas salas de cinema xorde durante o período de entreguerras nos países francófonos europeos. Defínense polas súas sesións curtas que comprendían desde telediarios a documentais e tiras cómicas. Esta nova función, distante das grandes salas de cinema da época con capacidade para miles de espectadores e cargadas de decoración, sumada co contexto económico e social daquel tempo, xera unha nova tipoloxía. O matrimonio foi pioneiro nesta arquitectura, que se caracterizaba polas súas rechamantes fachadas publicitarias que adoitaban distar do seu interior técnico e funcional, de liñas limpas e decoración simple.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] This paper analyses a relevant part of the professional and vital trajectory of the architect Adrienne Górska, more specifically the projects for the Cinéac cinemas (contraction of Ciné et Actualités) that she designs alongside her husband, Pierre de Montaut. The circuit of these cinemas appears during the inter-war period in Frenchspeaking European countries. They are defined by their short sessions which ranged from newsreels to documentaries and cartoons. This new function, distant from the large cinemas of the time with capacity for thousands of spectators and full of decoration, added to the economic and social context of that time, generated a new typology. The couple were pioneers in this architecture, which was characterized by its striking advertising facades that were usually far from its technical and functional interior, with clean lines and simple decoration.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectMontautes_ES
dc.subjectCinéaces_ES
dc.subjectFacadees_ES
dc.subjectAdvertisinges_ES
dc.subjectFachadaes_ES
dc.subjectPublicidades_ES
dc.subjectPublicidadees_ES
dc.titleAdrienne Gurwick-Górska: arquitecturas del cinemaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de grao (UDC.ETSA). Estudos en arquitectura. Curso 2019/2020es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem