Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Escola Técnica Superior de Arquitectura
  • Traballos académicos (ETSAC)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Escola Técnica Superior de Arquitectura
  • Traballos académicos (ETSAC)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Adrienne Gurwick-Górska: arquitecturas del cinema

Thumbnail
Ver/abrir
MuñozRodríguez_Marta_TFG_2020.pdf (2.708Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/26333
Coleccións
  • Traballos académicos (ETSAC) [383]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Adrienne Gurwick-Górska: arquitecturas del cinema
Autor(es)
Muñoz Rodríguez, Marta
Director(es)
Crespo González, Cristóbal
Data
2020
Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Escola Técnica Superior de Arquitectura
Descrición
Traballo fin de grao (UDC.ETSA). Estudos en arquitectura. Curso 2019/2020
Resumo
[Resumen] En el presente trabajo se analiza una parte relevante de la trayectoria profesional y vital de la arquitecta Adrienne Górska, más concretamente los proyectos para las salas de cine Cinéac (contracción de Ciné et Actualités) que realiza junto con su marido, Pierre de Montaut. El circuito de dichas salas de cine surge durante el período de entreguerras en los países francófonos europeos. Se definen por sus sesiones cortas que comprendían desde noticiarios a documentales y tiras cómicas. Esta nueva función, distante de las grandes salas de cine de la época con capacidad para miles de espectadores y cargadas de decoración, sumada con el contexto económico y social de ese tiempo, genera una nueva tipología. El matrimonio fue pionero en esta arquitectura, que se caracterizaba por sus llamativas fachadas publicitarias que solían distar de su interior técnico y funcional, de líneas limpias y decoración simple.
 
[Resumo] No presente traballo analízase unha parte relevante da traxectoria profesional e vital da arquitecta Adrienne Górska, máis concretamente os proxectos para as salas de cinema Cinéac (contracción de Ciné et Actualités) que realiza xunto co seu marido, Pierre de Montaut. O circuíto das devanditas salas de cinema xorde durante o período de entreguerras nos países francófonos europeos. Defínense polas súas sesións curtas que comprendían desde telediarios a documentais e tiras cómicas. Esta nova función, distante das grandes salas de cinema da época con capacidade para miles de espectadores e cargadas de decoración, sumada co contexto económico e social daquel tempo, xera unha nova tipoloxía. O matrimonio foi pioneiro nesta arquitectura, que se caracterizaba polas súas rechamantes fachadas publicitarias que adoitaban distar do seu interior técnico e funcional, de liñas limpas e decoración simple.
 
[Abstract] This paper analyses a relevant part of the professional and vital trajectory of the architect Adrienne Górska, more specifically the projects for the Cinéac cinemas (contraction of Ciné et Actualités) that she designs alongside her husband, Pierre de Montaut. The circuit of these cinemas appears during the inter-war period in Frenchspeaking European countries. They are defined by their short sessions which ranged from newsreels to documentaries and cartoons. This new function, distant from the large cinemas of the time with capacity for thousands of spectators and full of decoration, added to the economic and social context of that time, generated a new typology. The couple were pioneers in this architecture, which was characterized by its striking advertising facades that were usually far from its technical and functional interior, with clean lines and simple decoration.
 
Palabras chave
Montaut
Cinéac
Facade
Advertising
Fachada
Publicidad
Publicidade
 
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións