Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Revista Galega de Filoloxía
  • REV - RGF - Nº 006, (2005)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Revista Galega de Filoloxía
  • REV - RGF - Nº 006, (2005)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Publicidade e lingua galega na prensa escrita. Estudo dun corpus composto por materiais de cinco xornais galegos

Thumbnail
Ver/abrir
RGF-6-5-DEF.pdf (667.8Kb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/2619
Coleccións
  • REV - RGF - Nº 006, (2005) [10]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Publicidade e lingua galega na prensa escrita. Estudo dun corpus composto por materiais de cinco xornais galegos
Autor(es)
Silva Domínguez, Carme
Data
2005
Cita bibliográfica
Revista Galega de Filoloxía, 2005, 6: 123-156. ISSN 1576-2661
Resumo
[Resumo] Neste traballo presentamos unha cata na situación do galego nos xornais do país a través do exame da lingua dos textos publicitarios que neles se insiren. A nosa tese consiste en que a diversa posición que cada cabeceira ocupa no sistema mediático galego e estatal repercute en gran medida nas súas decisións lingüísticas. Tamén no caso da publicidade, a pesar do seu carácter supostamente “libre” e aberto á sociedade, é posible albiscar pegadas e influencias das especiais circunstancias que determinan o posicionamento político, social e por suposto lingüístico dos diarios.
 
[Abstract] TIn this work we present an insight into the situation of the Galician language in the country’s newspapers by means of an examination of the language in the publicity texts that appear in them. Our thesis is that the different position each heading occupies inside the Galician as well as the national media system has great repercussions on its linguistic choice. Also in the case of publicity, in spite of its nature supposedly “free” and open to society, it’s possible to see effects and influences from the special circumstances that determine the political, the social and of course the linguistic position of the different headings.
 
Palabras chave
Publicidade
Lingua dos xornais
Sistema mediático galego
Publicity
Newspaper language
Galician media system
 
ISSN
1576-2661

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións