Publicidade e lingua galega na prensa escrita. Estudo dun corpus composto por materiais de cinco xornais galegos

Ver/Abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/2619Colecciones
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemTítulo
Publicidade e lingua galega na prensa escrita. Estudo dun corpus composto por materiais de cinco xornais galegosAutor(es)
Fecha
2005Cita bibliográfica
Revista Galega de Filoloxía, 2005, 6: 123-156. ISSN 1576-2661
Resumen
[Resumo] Neste traballo presentamos unha cata na situación do galego nos xornais do país a través do
exame da lingua dos textos publicitarios que neles se insiren. A nosa tese consiste en que a
diversa posición que cada cabeceira ocupa no sistema mediático galego e estatal repercute
en gran medida nas súas decisións lingüísticas. Tamén no caso da publicidade, a pesar do
seu carácter supostamente “libre” e aberto á sociedade, é posible albiscar pegadas e influencias
das especiais circunstancias que determinan o posicionamento político, social e por
suposto lingüístico dos diarios. [Abstract] TIn this work we present an insight into the situation of the Galician language in the
country’s newspapers by means of an examination of the language in the publicity texts that
appear in them. Our thesis is that the different position each heading occupies inside the
Galician as well as the national media system has great repercussions on its linguistic
choice. Also in the case of publicity, in spite of its nature supposedly “free” and open to
society, it’s possible to see effects and influences from the special circumstances that
determine the political, the social and of course the linguistic position of the different
headings.
Palabras clave
Publicidade
Lingua dos xornais
Sistema mediático galego
Publicity
Newspaper langage
Galician media system
Lingua dos xornais
Sistema mediático galego
Publicity
Newspaper langage
Galician media system
ISSN
1576-2661