Skip navigation
  •  Home
  • UDC 
    • Getting started
    • RUC Policies
    • FAQ
    • FAQ on Copyright
    • More information at INFOguias UDC
  • Browse 
    • Communities
    • Browse by:
    • Issue Date
    • Author
    • Title
    • Subject
  • Help
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Login
  •  English 
    • Español
    • Galego
    • English
  
View Item 
  •   DSpace Home
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Revista Galega de Filoloxía
  • REV - RGF - Nº 006, (2005)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Revista Galega de Filoloxía
  • REV - RGF - Nº 006, (2005)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Publicidade e lingua galega na prensa escrita. Estudo dun corpus composto por materiais de cinco xornais galegos

Thumbnail
View/Open
RGF-6-5-DEF.pdf (667.8Kb)
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/2619
Collections
  • REV - RGF - Nº 006, (2005) [10]
Metadata
Show full item record
Title
Publicidade e lingua galega na prensa escrita. Estudo dun corpus composto por materiais de cinco xornais galegos
Author(s)
Silva Domínguez, Carme
Date
2005
Citation
Revista Galega de Filoloxía, 2005, 6: 123-156. ISSN 1576-2661
Abstract
[Resumo] Neste traballo presentamos unha cata na situación do galego nos xornais do país a través do exame da lingua dos textos publicitarios que neles se insiren. A nosa tese consiste en que a diversa posición que cada cabeceira ocupa no sistema mediático galego e estatal repercute en gran medida nas súas decisións lingüísticas. Tamén no caso da publicidade, a pesar do seu carácter supostamente “libre” e aberto á sociedade, é posible albiscar pegadas e influencias das especiais circunstancias que determinan o posicionamento político, social e por suposto lingüístico dos diarios.
 
[Abstract] TIn this work we present an insight into the situation of the Galician language in the country’s newspapers by means of an examination of the language in the publicity texts that appear in them. Our thesis is that the different position each heading occupies inside the Galician as well as the national media system has great repercussions on its linguistic choice. Also in the case of publicity, in spite of its nature supposedly “free” and open to society, it’s possible to see effects and influences from the special circumstances that determine the political, the social and of course the linguistic position of the different headings.
 
Keywords
Publicidade
Lingua dos xornais
Sistema mediático galego
Publicity
Newspaper language
Galician media system
 
ISSN
1576-2661

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic DegreeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic Degree

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Send Feedback