Experiencia de creación e dinamización do MOOC Tecnoloxías para a Participación Activa na Diversidade Funcional
Ver/Abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/26010
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 España
Colecciones
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemTítulo
Experiencia de creación e dinamización do MOOC Tecnoloxías para a Participación Activa na Diversidade FuncionalFecha
2020Cita bibliográfica
Pousada García, Thais; Nieto-Riveiro, Laura; Groba González, Betania; Pereira Loureiro, Javier (2020): Experiencia de creación e dinamización do MOOC Tecnoloxías para a Participación Activa na Diversidade Funcional. En De la Torre Fernández, E. (ed.) (2020). Contextos universitarios transformadores: Boas prácticas no marco dos GID. IV Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. A Coruña (pág.177-190)
Resumen
[Resumo]
Neste capítulo, preséntase a experiencia de creación e dinamización do MOOC “Tecnoloxías para a Participación Activa na Diversidade Funcional”, impartido a través de Miríadax entre Xaneiro e Febreiro de 2019, e orientado á transferencia de coñecemento á sociedade sobre as potencialidades ofrecidas pola tecnoloxía para facilitar a participación e a autonomía das persoas con diversidade funcional. O curso estruturouse en catro módulos centrais, conformados por textos, vídeos, test de autoavaliación e outros materiais complementarios con información de referencia sobre a temática. Para a dinamización do curso, empregáronse: correos masivos, foro, retos semanais e comunidade en Google+. Os resultados superaron as expectativas iniciais do equipo docente, acadando cotas elevadas de participación e satisfacción entre o alumnado, e finalizando con éxito a formación máis de 250 persoas. Destacou especialmente a participación voluntaria nos retos semanais e na comunidade de Google+, na que se publicaron máis de 80 materiais orixinais elaborados polo alumnado. Así, nesta primeira experiencia púidose cumprir co obxectivo de transferencia de coñecemento á sociedade, e facelo a través dunha ferramenta gratuíta e interactiva. Os resultados obtidos permiten concluír que tanto os contidos abordados como as metodoloxías e materiais empregados, foron axeitados para favorecer a aprendizaxe e a motivación do alumnado. [Abstract]
This chapter presents the experience of creation and dynamization of the MOOC "Technologies for Active Participation in Functional Diversity", developed through Miríadax between January and February 2019, and oriented to the transfer of knowledge to society about the potentialities offered by technology to facilitate the participation and autonomy of people with functional diversity. The course was structured in four central modules, made up of texts, videos, self-assessment tests and other complementary materials with reference information on the subject. For the dynamization of the course, the following were used: mass mailings, forum, weekly challenges and community on Google+. The results exceeded the initial expectations of the teaching team, achieving high levels of participation and satisfaction among the students; more than 250 people successfully completed the training. The voluntary participation in the weekly challenges and in the Google+ community was particularly noteworthy, with more than 80 publications with original materials produced by the students. Thus, in this first experience it was possible to meet the objective of transferring knowledge to society, through a free and interactive tool. The results obtained allow concluding that both the contents approached and the methodologies and materials used were adequate to promote learning and motivation of students.
Palabras clave
Diversidade
MOOC
Participación
Tecnoloxía
Transferencia
Diversity
Participation
Technology
Transfer
MOOC
Participación
Tecnoloxía
Transferencia
Diversity
Participation
Technology
Transfer
Versión del editor
Derechos
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 España
ISSN
2605-1222