Browsing GI- GRINCAR - Congresos, conferencias, etc. by Issue Date
Now showing items 1-7 of 7
-
Contribuciones del Metaplan en Investigación Cualitativa Crítica en Ciencias de la Salud: un camino hacia la acción dialógica
(2017-06-29)[Resumen] En esta comunicación se presenta el Metaplan como herramienta de investigación cualitativa con gran potencial en la Investigación Cualitativa Crítica en Ciencias de la Salud. Para ello se describe su empleo en ... -
Incorporando a perspectiva de xénero nunha materia de grao en enfermaría mediante unha ferramenta de traballo cooperativo
(Universidade da Coruña, 2019)[Resumo] Segundo a OMS, o nivel de saúde dos individuos e as comunidades está condicionado polo medioambiente psicosocial que inclúe determinantes sociais como o sexo, a igualdade de xénero, a pobreza e a equidade. En ... -
Aproximación á incorporación de perspectiva de xénero nunha materia de Grao en Enfermaría
(Universidade da Coruña, 2019)[Resumo] Entre os determinantes que condicionan o nivel de saúde da comunidade atópase o medioambiente psicosocial e sociocultural que engloba unha ampla gama de determinantes sociais da saúde como o sexo, a igualdade ... -
Afrontamento da perda dun embarazo ou bebé: dende unha perspectiva de xénero
(Universidade da Coruña, 2019)[Resumo] O loito perinatal é a experiencia dos pais, que comeza inmediatamente despois da p e r d a dun fillo, por aborto espontáneo, morte fetal, perda neonatal ou a interrupción voluntaria por anomalías fetais. É importante ... -
Uso dunha ferramenta de traballo cooperativo para incorporar a perspectiva de xénero na materia de grao Enfermaría Comunitaria
(Universidade da Coruña, 2020)[Resumo] Introdución: O nivel de saúde dos individuos e as comunidades está condicionado polo medio ambiente que inclúe determinantes sociais como o sexo, a igualdade de xénero, a pobreza e a equidade (OMS). En política ... -
Micro Flip Teaching na materia “Bases para a interpretación do coñecemento científico” de 1º de Grao de Enfermaría
(Universidade da Coruña, 2020)[Resumo] Deséñase un Proxecto de Innovación Docente para o bloque de investigación cualitativa (2 ECTS) da materia “Bases para a interpretación do coñecemento científico” de 1º de Grao en Enfermaría, que establece os ...