REV - Sarmiento - Nº 23, 2019
CONCELLOS E EDUCACIÓN
A parte monográfica deste número, dedicada ao tema "Municipios e Educación", foi coordinada polo profesor Justino Magalhães do Instituto da Educação da Universidade de Lisboa.
Táboa de contidos
Envíos recentes
-
Mercedes Gómez Blesa. Modernas y vanguardistas. Las mujeres-faro en la Edad de Plata Madrid: Ediciones Huso, 2019, 639 pp. (4ª ed.). ISBN: 978-84-949090-0-9 [Reseña]
(Universidade da Coruña, 2019)[Resumo] Descrición do legado e a traxectoria vital de trinta e sete mulleres que, coas súas actitudes persoais e desde perspectivas ideolóxicas diferentes, destacaron de maneira especial no primeiro terzo do século XX. -
María del Mar del Pozo Andrés (coord.). Madrid, ciudad educadora, 1898-1938. Memoria de la escuela pública. Ensayos en torno a una exposición Madrid: Ayuntamiento de Madrid/Oficina de Derechos Humanos y Memoria, 2019, 466 pp. ISBN: 978-84-7812-800-6 [Reseña]
(Universidade da Coruña, 2019)[Resumo] Crónica da exposición gráfica e informativa sobre o patrimonio do Concello de Madrid relativo ao sistema escolar público durante o período de tempo que vai desde 1898, momento da perda definitiva das últimas ... -
Narciso de Gabriel. Elisa e Marcela. Amigas e amantes Vigo: Edicións Xerais de Galicia, 2019, 212 pp. ISBN: 978-84-9121-492-2 | Madrid: Morata, 2019, 304 pp. ISBN: 978-84-7112-922-2 [Reseña]
(Universidade da Coruña, 2019)[Resumo] Estamos diante dun traballo realizado con obxetividade e moito empeño, en torno á historia real de duas mulleres maestras. Amparado nunha investigación coidada e minuciosa, o profesor de Gabriel achéganos un relato ... -
Joaquim Pintassilgo e Luís Alberto Alves. Roteiros da Inovação Pedagógica: Escolas e experiências de referência em Portugal no século XX Lisboa: Instituto de Educação da Universidade de Lisboa, 2019, 542 pp. ISBN 978-989-8753-50-2 [Reseña]
(Universidade da Coruña, 2019)[Resumo] A obra é o resultado do proxecto de investigación que tivo como principal obxectivo, tal como describe Joaquim Pintassilgo no primeiro capítulo, a determinación dun conxunto amplo de escolas e experiencias ... -
Joseph Lancaster. Mejoras en la educación para las clases industriosas de la comunidad Madrid: Morata; Colección Clásicos de la Educación de la Sociedad Española de Historia de la Educación, 2019. Estudo introdutorio de Miryam Carreño Rivero. 236 pp. ISBN: 978-84-7112-949-9 [Reseña]
(Universidade da Coruña, 2019)[Resumo] Joseph Lancaster foi un dos iniciadores dunha modalidade nova e de máis complexa factura do chamado ensino monitorial ou mutuo escolar. A presente edición en castelán reproduce a edición de 1805, a partir da ...