Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorFreire Piñeiro, Ramón
dc.contributor.authorFariña Martínez, Javier
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Escola Técnica Superior de Náutica e Máquinases_ES
dc.date.accessioned2019-10-24T10:05:14Z
dc.date.available2019-10-24T10:05:14Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/24185
dc.description.abstract[Resumo]O mal tempo pode resultar un concepto vago se non se estuda en profundidade. O obxectivo deste texto é poñelo en contexto. Polo tanto, datos reais, como estatísticas e feitos históricos son empregados para identificar o impacto real do tempo no transporte marítimo. Unha vez que queda claro que existe unha necesidade real de evitar os perigos que o tempo meteorolóxico pode supoñer para a navegación, o seguinte paso é identificar os fenómenos perigosos que este induce. O estudo de ditos fenómenos require dun coñecemento previo do comportamento xeral da ondada e o vento, que son as principais preocupacións dende o punto de vista establecido nos obxectivos. A maioría deles dependen do movemento do buque nos seus seis grados de liberdade, combinados cos parámetros da onda trocoidal. Non obstante, os esforzos e a estabilidade do buque proporcionan unha boa forma de explicar o impacto real destes fenómenos, e por iso se definen como factores críticos. Finalmente, considerando os métodos de navegación máis comúns en meteoroloxía adversa, estúdase cada caso dende a perspectiva dos esforzos, estabilidade e fenómenos que poidan desenrolarse. Aínda que as conclusións non establecen verdades absolutas sobre como actuar en cada caso, debido á variedade de factores que pode enfrontar un buque, proporcionan unha aproximación a como resolver unha situación de meteoroloxía adversa de maneira segura.es_ES
dc.description.abstract[Resumen]El mal tiempo puede resultar un concepto vago si no se estudia en profundidad. El objetivo de este texto es contextualizarlo. Por lo tanto, datos reales, como estadísticas y hechos históricos se emplean para identificar el impacto real del tiempo en el transporte marítimo. Una vez que queda claro que existe una necesidad real de evitar los peligros que el tiempo meteorológico puede suponer para la navegación, el siguiente paso es identificar los fenómenos peligrosos que este induce. El estudio de dichos fenómenos requiere de un conocimiento previo del comportamiento general del oleaje y el viento, que son las principales preocupaciones desde el punto de vista establecido en los objetivos. La mayoría de ellos dependen del movimiento del buque en sus seis grados de libertad, combinados con los parámetros de la ola trocoidal. No obstante, los esfuerzos y la estabilidad del buque proporcionan una buena forma de explicar el impacto real de estos fenómenos, y por eso se definen como factores críticos. Finalmente, considerando los métodos de navegación más comunes en meteorología adversa, se estudia cada caso desde la perspectiva de los esfuerzos, estabilidad y fenómenos que puedan desarrollarse. Aunque las conclusiones no establecen verdades absolutas sobre cómo actuar en cada caso, debido a la variedad de factores que puede enfrentar un buque, proporcionan una aproximación a cómo resolver una situación de meteorología adversa de manera segura.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] Heavy weather may result a vague concept if it is not studied deeply. The aim of this text is to contextualize it. Therefore, real data, such as statistics and historic events, are used to identify the real impact of the weather on the maritime transport. Once it is clear that there is a real need to avoid the dangers the weather may suppose to the navigation, the next step goes towards the identification of the dangerous phenomena it produces. The study of such phenomena requires of a previous knowledge of general behaviour of the seas and wind, which are the main concern from the point of view established on the objectives. Most of them depend on the movement of the ship in her six degrees of freedom combined with the parameters of the trocoidal wave. Nonetheless, the stresses and stability of the ship provide a good way to explain the real impact of these phenomena, and that is why they were set as critical factors. Finally, considering the most common navigation methods in heavy weather, each case is studied from the perspective of the stresses, stability and phenomena which may develop. Although the conclusions do not settle absolute truths on how to act on every case, due to the variety of the factors the ship may find, they come to an approach on how to deal with a heavy weather situation in a safe way.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectBuqueses_ES
dc.subjectEsforzos estruturaises_ES
dc.subjectEstabilidadees_ES
dc.subjectMal tempoes_ES
dc.titleNavegación con mal tempo: esforzos estructurais e estabilidadees_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de grao (UDC.ETSNEM). Náutica e transporte marítimo. Curso 2018/2019es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem