Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Facultade de Informática
  • Traballos académicos (FIC)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Facultade de Informática
  • Traballos académicos (FIC)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Aplicación web para aprender a programar usando a librería de Google Blockly

Thumbnail
Ver/abrir
MendezAgra_Braulio_TFG_2019.pdf (3.387Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/24115
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
Coleccións
  • Traballos académicos (FIC) [715]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Aplicación web para aprender a programar usando a librería de Google Blockly
Autor(es)
Méndez Agra, Braulio
Director(es)
Álvarez Díaz, Manuel
Data
2019
Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Facultade de Informática
Descrición
Traballo fin de grao (UDC.FIC). Enxeñaría informática. Curso 2018/2019
Resumo
[Resumo] Neste proxecto búscase brindarlle a calquera persoa a posibilidade de aprender as bases da programación mediante o desenvolvemento dunha aplicación web que lle permitirá familiarizarse cos elementos comúns na maioría das linguaxes de programación, amais de poder compartir e consultar os traballos realizados por outros usuarios. Dentro da aplicación, os usuarios poden arrastrar e encadear diferentes pezas que representen valores, asignacións, operadores, bucles e outros elementos de programación, chegando a formar un pequeno programa que poidan executar e ver a súa saída por pantalla. Tamén poden visualizar a modo ilustrativo como se traduciría, a linguaxes de programación reais como Python ou JavaScript, o programa que acaban de crear. Para implementar os aspectos visuais dun editor que permita estas operacións faise uso da biblioteca Blockly. Ademais, un usuario pode rexistrarse na aplicación, o cal lle permite gardar eses programas e modificalos nun futuro, así como compartilos con outros usuarios e poder aprender dos traballos doutras persoas. O usuario poderá establecer diferentes permisos aos seus traballos para restrinxir que usuarios poden acceder a eles. Aínda que a aplicación tamén pode ser usada por calquera persoa individualmente, ten un claro carácter educativo e os usuarios poden diferenciarse entre profesores e alumnos. Un usuario co rol profesor pode crear grupos nos que incluirá alumnos aos que lles propoñerá exercicios que eles poderán resolver. Máis tarde, o profesor poderá revisar as solucións dadas e dentro de cada grupo tamén dispoñen dun chat para comunicarse entre os seus membros.
Palabras chave
Aplicación web
Educación
Programación
Aprendizaxe
Social
Angular
Blockly
Web application
Education
Programming
Learning
 
Dereitos
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións