Skip navigation
  •  Home
  • UDC 
    • Getting started
    • RUC Policies
    • FAQ
    • FAQ on Copyright
    • More information at INFOguias UDC
  • Browse 
    • Communities
    • Browse by:
    • Issue Date
    • Author
    • Title
    • Subject
  • Help
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Login
  •  English 
    • Español
    • Galego
    • English
  
View Item 
  •   DSpace Home
  • Facultade de Informática
  • Traballos académicos (FIC)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Facultade de Informática
  • Traballos académicos (FIC)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Aplicación web para aprender a programar usando a librería de Google Blockly

Thumbnail
View/Open
MendezAgra_Braulio_TFG_2019.pdf (3.387Mb)
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/24115
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
Collections
  • Traballos académicos (FIC) [715]
Metadata
Show full item record
Title
Aplicación web para aprender a programar usando a librería de Google Blockly
Author(s)
Méndez Agra, Braulio
Directors
Álvarez Díaz, Manuel
Date
2019
Center/Dept./Entity
Universidade da Coruña. Facultade de Informática
Description
Traballo fin de grao (UDC.FIC). Enxeñaría informática. Curso 2018/2019
Abstract
[Resumo] Neste proxecto búscase brindarlle a calquera persoa a posibilidade de aprender as bases da programación mediante o desenvolvemento dunha aplicación web que lle permitirá familiarizarse cos elementos comúns na maioría das linguaxes de programación, amais de poder compartir e consultar os traballos realizados por outros usuarios. Dentro da aplicación, os usuarios poden arrastrar e encadear diferentes pezas que representen valores, asignacións, operadores, bucles e outros elementos de programación, chegando a formar un pequeno programa que poidan executar e ver a súa saída por pantalla. Tamén poden visualizar a modo ilustrativo como se traduciría, a linguaxes de programación reais como Python ou JavaScript, o programa que acaban de crear. Para implementar os aspectos visuais dun editor que permita estas operacións faise uso da biblioteca Blockly. Ademais, un usuario pode rexistrarse na aplicación, o cal lle permite gardar eses programas e modificalos nun futuro, así como compartilos con outros usuarios e poder aprender dos traballos doutras persoas. O usuario poderá establecer diferentes permisos aos seus traballos para restrinxir que usuarios poden acceder a eles. Aínda que a aplicación tamén pode ser usada por calquera persoa individualmente, ten un claro carácter educativo e os usuarios poden diferenciarse entre profesores e alumnos. Un usuario co rol profesor pode crear grupos nos que incluirá alumnos aos que lles propoñerá exercicios que eles poderán resolver. Máis tarde, o profesor poderá revisar as solucións dadas e dentro de cada grupo tamén dispoñen dun chat para comunicarse entre os seus membros.
Keywords
Aplicación web
Educación
Programación
Aprendizaxe
Social
Angular
Blockly
Web application
Education
Programming
Learning
 
Rights
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic DegreeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic Degree

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Send Feedback