L. López Ocón; V. Guijarro; M. Pedrazuela (eds.): Aulas abiertas. Profesores viajeros y renovación de la enseñanza secundaria en los países ibéricos (1900-1936) [Reseña]
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/23809
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-CompartirIgual 4.0 España
Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
L. López Ocón; V. Guijarro; M. Pedrazuela (eds.): Aulas abiertas. Profesores viajeros y renovación de la enseñanza secundaria en los países ibéricos (1900-1936) [Reseña]Autor(es)
Data
2018Cita bibliográfica
Costa Rico, A. (2018). L. López Ocón; V. Guijarro; M. Pedrazuela (eds.): Aulas abiertas. Profesores viajeros y renovación de la enseñanza secundaria en los países ibéricos (1900-1936). Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa De Historia Da Educación, 22, 306-309. https://doi.org/10.17979/srgphe.2018.22.0.5510
Resumo
[Resumo] Book review: L. López Ocón; V. Guijarro; M. Pedrazuela (eds.) (2018). Aulas abiertas. Profesores viajeros y renovación de la enseñanza secundaria en los países ibéricos (1900-1936). Madrid: Dykinson, 2018, 561 pp. ISBN: 978-84-9148-915-3
Palabras chave
Professors
Trips
Renewal
Secondary education
Review
Trips
Renewal
Secondary education
Review
Versión do editor
Dereitos
Atribución-CompartirIgual 4.0 España
ISSN
1138-5863