Grao de satisfacción dos coidados recibidos polos pacientes e os seus familiares en unidades de coidados intensivos
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http://hdl.handle.net/2183/23394Colecciones
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Grao de satisfacción dos coidados recibidos polos pacientes e os seus familiares en unidades de coidados intensivosAutor(es)
Directores
Pesado Cartelle, José ÁngelFecha
2019Centro/Dpto/Entidad
Universidade da Coruña. Facultade de Enfermaría e PodoloxíaDescripción
Traballo fin de grao (UDC.FEP). Enfermaría. Curso 2018/2019Resumen
[Resumo] Introdución: O ingreso nunha unidade de coidados intensivos supón un evento estresante con esgotamento físico e psicolóxico, tanto para o paciente como para os familiares. A satisfacción é unha medida de calidade da atención recibida, pero pode ser difícil valorala polos pacientes pola situación na que se atopan nestas unidades, por iso sóena avaliar os familiares, polo que é importante tratar de que realicen unha valoración o menos sesgada posible á que faría o propio paciente.
Obxectivos: Coñecer o grao de satisfacción coa estancia nas UCIs do HUAC polos pacientes ingresados e polos seus familiares. Así como definir os ámbitos cos que están máis e menos satisfeitos, coñecer se hai diferencias entre o grao de satisfacción percibido polo paciente e polos familiares, determinar a relación entre o grao de satisfacción e as variables do estudo e descubrir se resulta necesario establecer estratexias de mellora.
Metodoloxía: Estudo observacional, descritivo e de corte transversal. Realizado por medio da enquisa de valoración SF-UCI 24, escala validada, cuxa función é valorar a satisfacción familiar da estancia dos pacientes na UCI.
A poboación á estudo necesaria será de 216 pacientes ingresados nas UCIs do HUAC, co seu respectivo coidador principal, que acepten participar no estudo (α=0,05; precisión=3%; perdas=15%).
Aplicabilidade: Unha vez finalizado este traballo de investigación e dependendo dos resultados obtidos e das necesidades detectadas poderíanse establecer estratexias de mellora nos ámbitos nos que os pacientes e os familiares están menos satisfeitos.
Aspectos ético-legais: Solicitaranse permisos ao Comité Autonómico de Ética de Investigación Clínica (CAEIG) e a Xerencia de Xestión Integrada de A Coruña (XXIAC). Entregaráselle a folla de consentimento informado aos pacientes e familiares.
Respectarase a Declaración de Helsinki, o Convenio de Oviedo e as recomendacións do documento de conflito de intereses do Servizo Galego de Saúde, así como a Lei Orgánica de Protección de datos de carácter persoal. [Resumen] Introducción: El ingreso en una unidad de cuidados intensivos supone un evento estresante con agotamiento físico y psicológico, tanto para el paciente como para los familiares. La satisfacción es una medida de la calidad de la atención recibida, pero puede ser difícil valorarla por los pacientes por la situación en la que se encuentran en estas unidades, por eso la suelen evaluar los familiares, por lo que es importante tratar de que estos realicen una valoración lo menos sesgada posible de la que haría el propio paciente.
Objetivos: Conocer el grado de satisfacción con la estancia en las UCIs del HUAC por los pacientes ingresados y por sus familiares. Así como, definir los ámbitos en los que están más y menos satisfechos, conocer si hay diferencias entre el grado de satisfacción percibido por el paciente y por los familiares, determinar la relación entre el grado de satisfacción y las variables del estudio y descubrir si resulta necesario establecer estrategias de mejora.
Metodología: Proyecto de estudio observacional, descriptivo y de corte transversal. Realizado por medio de la encuesta de valoración SF-ICU 24, escala validada, cuya función es valorar la satisfacción familiar de la estancia de los pacientes en la UCI.
La población a estudio necesaria será de 216 pacientes ingresados en las UCIs del HUAC, con su respectivo cuidador principal, que acepten participar en el estudio (α=0,05; precisión=3%; pérdidas=15%).
Aplicabilidad: Una vez finalizado este trabajo de investigación y dependiendo de los resultados obtenidos y de las necesidades detectadas se podrían establecer estrategias de mejora en los ámbitos en los que los pacientes y los familiares están menos satisfechos.
Aspectos ético-legales: Se solicitarán permisos al Comité Autonómico de Ética de Investigación Clínica (CAEIG) y a la Xerencia de Xestión Integrada de A Coruña (XXIAC). Se les entregarán la hoja de consentimiento informado a los pacientes y los familiares.
Se respetarán la Declaración de Helsinki, el Convenio de Oviedo y las recomendaciones del documento de conflicto de intereses del Servicio Galego de Saúde, así como la Ley Orgánica de Protección de datos de carácter personal. [Abstract] Introduction: Admission to an intensive care unit is a stressful event with physical and psychological exhaustion, both for the patient and for the family members. Satisfaction is a measure of the quality of the care received, but it can be difficult to assess it by the patients because of the situation in which they are in these units, which is why family members usually evaluate it, so it is important to know if they do an assessment that is as biased as possible to what the patient would do.
Objectives: Know the degree of satisfaction with the stay in the ICUs of the HUAC by the admitted patients and their family members. As well as, define the areas in which they are more and less satisfied, know if there are differences between the degree of satisfaction perceived by the patient and family members, determine the relationship between the degree of satisfaction and the variables of the study and discover if it results It is necessary to establish improvement strategies.
Methodology: Observational, descriptive and cross-sectional study project. Carried out by means of the assessment survey SF-ICU 24, validated scale, whose function is to assess the family satisfaction of the stay of the patients in the ICU.
The study population needed will be 216 patients admitted to the ICUs of the HUAC, with their respective primary caregivers, who agree to participate in the study (α=0,05; precision=3%; looses=15%).
Applicability: Once this research work is completed and depending on the results obtained and the needs detected, improvement strategies could be established in areas where patients and family members are less satisfied.
Ethical-legal aspects: The authorization of the Autonomous Committee of Clinical Research Ethics of Galicia (CAEIG) and Integrated Management of A Coruña (XXIAC) are requested. Informed knowledge is delivered and signed by patients and family members.
The Declaration of Helsinki, Oviedo Convention, the Recommendations of Conflict of Interest of the Galician Health Service and the Organic Law of data protection will be respected.
Palabras clave
Unidades de coidados intensivos
Coidados críticos
Satisfacción persoal
Satisfacción do paciente
Coidados críticos
Satisfacción persoal
Satisfacción do paciente
Derechos
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