Campaña publicitaria: TRAVIS
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/23370Colecciones
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemTítulo
Campaña publicitaria: TRAVISTítulo(s) alternativo(s)
Advertising campaign: TRAVISDirectores
Martínez, SandraFecha
2019Centro/Dpto/Entidad
Universidade da Coruña. Facultade de Ciencias da comunicaciónDescripción
Traballo fin de grao (UDC.COM). Comunicación audiovisual. Curso 2018/2019Resumen
[Resumen] Este proyecto es una campaña publicitaria para impulsar el lanzamiento de la cerveza TRAVIS al mercado. Lo que se pretende es dar a conocer el nuevo producto, asociándolo a determinados valores que llamen la atención de los potenciales clientes. [Resumo] Este proxecto é unha campaña publicitaria para impulsar o lanzamento da cervexa TRAVIS ao mercado. O que se pretende é dar a coñecer o novo producto, asociándoo a determinados valores que chamen a atención dos potenciais clientes. [Abstract] This project is an advertising campaign to promote the launch of TRAVIS beer to the market. What is intended is to publicize the new product, associating it with certain values that draw the attention of the target audience.
Palabras clave
Cerveza
Artesanal
Publicidad
Anuncio
Cervexa
Publicidade
Beer
Artisan
Publicity
Spot
Artesanal
Publicidad
Anuncio
Cervexa
Publicidade
Beer
Artisan
Publicity
Spot
Derechos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido