Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorGonzález-Valerio, Miguel Ángel
dc.contributor.authorRomero-Chouza, Óscar
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Facultade de Ciencias do Deporte e a Educación Físicaes_ES
dc.date.accessioned2019-06-19T18:17:05Z
dc.date.available2019-06-19T18:17:05Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/23269
dc.description.abstract[Resumo:] Un dos grandes problemas nas sociedades actuais está a ser todo o que se refire ós estilos de vida levados a cabo polos diferentes suxeitos que as integran. No noso caso en particular, imos a centrar o noso estudo nunha poboación en particular, que son nenos/as entre 1º e 3º da ESO que se atopan escolarizados na comunidade autónoma de Galicia. Como podemos observar, estes atópanse nunha etapa de formación a tódolos niveis como preparación para a posterior vida como adultos. Polo tanto, os estilos de vida que se levan a cabo en idades temperáns van a marcar enormemente o seu futuro, sobre todo en aqueles aspectos referidos á saúde. Neste estudo imos a abordar a relación que existe na devandita poboación entre a percepción de competencia, é dicir, o conxunto de crenzas que teñen estes suxeitos en relación ó seu nivel de desenvolvemento nunha determinada actividade ou deporte; e o tempo de práctica de actividade física dos mesmos. É este un estudo de metodoloxía descritiva, levado a cabo con enquisas ós/ás estudantes (Anexo I) e ós/ás pais/nais ou titores legais. Estas foron diferentes para cada grupo onde se analizaban diferentes ítem, entre os que se atopan os anteriormente descritos Polo tanto, sendo o resultado positivo, poderiamos afirmar que aqueles nenos/as que forman parte do estudo e se ven máis competentes van a ter un tempo de práctica de actividade física e deportiva maior que aqueles/as que non se senten tan competentes.es_ES
dc.description.abstract[Resumen:] Uno de los grandes problemas que nos encontramos en las sociedades actuales es aquel que se refiere a los estilos de vida llevados a cabo por los sujetos que las integran. En nuestro caso particular, vamos a centrar nuestro estudio en una población en particular, que son los niños/as que están entre 1º y 3º de la ESO que se encuentran escolarizados en la comunidad autónoma de Galicia. Como podemos observar, estos se encuentran en una etapa de formación a todos los niveles como preparación para la posterior vida como adultos. Por lo tanto, los estilos de vida que se lleven a cabo en edades tempranas van a marcar enormemente su futuro, sobre todo en aquellos aspectos que se refieren a la salud. En este estudio vamos a tratar la relación que existe en esta población entre la percepción de competencia, es decir, el conjunto de creencias que tienen estos sujetos en relación a su nivel de desarrollo en una determinada actividad o deporte y el tiempo de práctica de actividad física que llevan a cabo. Es este un estudio de metodología descriptiva, llevado a cabo con encuestas a los/as estudiantes (Anexo I) y a los padres/madres o tutores legales. Estos fueron diferentes para cada grupo, donde se analizaban diferentes ítems, entre los que encontramos los anteriormente descritos. Por lo tanto, siendo el resultado positivo podríamos afirmar que aquellos/as niños/as que forman parte del estudio y se ven más competentes van a tener un tiempo de práctica de actividad física y deportiva mayor que aquellos/as que no se sienten tan competentes.es_ES
dc.description.abstract[Abstract:] One of the biggest problems in today’s society is people´s lifestyles. This study is focussed on a particular community: secondary high schoolchildren from 1st to 3rd year in Galicia. It is clear that these children are at a crucial stage of development in many respects, as they prepare for adult life. The lifestyles they take on at this age will therefore have an enormous influence on their future, particularly with regard to their health. In this particular study we will analyse the relationship between perception of competence – defined as the set of beliefs held by these subjects in their level of development in a given sport or activity – and the time they spend on physical activity. We will use a descriptive methodology based on surveys of students and their parents or legal guardians (Appendix I and II), where these and various other elements are analysed. If the results bear out our hypothesis, we will be able to state that those children in the study with a high perception of their own competence will invest more time on physical activity than those who see themselves as less competent.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Españaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/*
dc.subjectVida saludablees_ES
dc.subjectActividad físicaes_ES
dc.subjectGaliciaes_ES
dc.subjectEstudianteses_ES
dc.subjectActividade físicaes_ES
dc.subjectVida saudablees_ES
dc.subjectEstudanteses_ES
dc.subjectPhysical activityes_ES
dc.subjectHeathly lifees_ES
dc.subjectStudentses_ES
dc.titleO centro escolar como promotor de estilos de vida: relación entre a percepción de competencia e a práctica de actividade física en escolares galegos entre 1º e 3º ESOes_ES
dc.title.alternativeEl centro escolar como promotor de estilos de vida: relación entre la percepción de competencia y la práctica de actividad física en escolares gallegos entre 1º y 3º ESOes_ES
dc.title.alternativeSchool as a lifestyle promoter: the relationship between perception of competence and physical activity in galician children from 1st to 3rd year of secondary high schooles_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de grao (UDC.FCDEF). Ciencias da actividade física e do deporte. Cursoes_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem