Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorRíos, Martha
dc.contributor.authorSánchez-Fernández, María Dolores
dc.contributor.authorPérez Rendón, Lizbeth
dc.contributor.authorFerrer Guerra, Julián
dc.date.accessioned2019-06-19T08:45:23Z
dc.date.available2019-06-19T08:45:23Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationRíos Manríquez, M., Sánchez-Fernández, M. Dolores, Pérez Rendón, L., Ferrer Guerra, Julián. (2017). O efecto do xénero no compromiso organizacional do persoal docente de institucións de educación superior públicas e privadas. Anuario da Facultade de Ciencias do Traballo da Universidade da Coruña, 8, 161-183es_ES
dc.identifier.issn2173-9811
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/23257
dc.description.abstract[Resumo] Neste traballo estúdanse as diferenzas de xénero entre os docentes de institucións de educación superior públicas e privadas da zona metropolitana de Laja-Bajío, no estado de Guanajuato, México, no tocante ás dimensións do compromiso organizacional (compromiso afectivo, compromiso normativo e compromiso continuo), incluídos aspectos como as formas de remuneración e a xornada laboral. Cunha mostra de 209 docentes, realizouse unha análise descritiva e correlacional. Os resultados suxiren que existen factores que inflúen en que actualmente homes e mulleres amosen diferentes niveis de compromiso afectivo e normativo, mais non se atopou evidencia de que o xénero en por si explique o compromiso organizacional dos docentes de institucións públicas e privadases_ES
dc.description.abstract[Abstract] In this paper, we analyse the differences that are manifested in the dimensions of organizational commitment (emotional, normative and ongoing commitment) of the teaching staff at public and private higher education institutions in the Laja-Bajío Metropolitan Area in the state of Guanajuato, Mexico. In a sample of 209 teachers, a general analysis was performed and then analysed by equating one of the conditions (remuneration form and weekly hours), finding insufficient evidence to say there are differences in organizational commitment based on the gender of teachers.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruña, Servizo de Publicaciónses_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Españaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/*
dc.subjectCompromiso organizacionales_ES
dc.subjectPersoal docentees_ES
dc.subjectEducación superiores_ES
dc.subjectXéneroes_ES
dc.subjectOrganizational commitmentes_ES
dc.subjectTeacherses_ES
dc.subjectHigher educationes_ES
dc.subjectGenderes_ES
dc.titleO efecto do xénero no compromiso organizacional do persoal docente de institucións de educación superior públicas e privadases_ES
dc.title.alternativeThe Effect of Gender on the Organizational Commitment of Teaching Staff in Public and Private Higher Education Institutionses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
UDC.journalTitleAnuario da Facultade de Ciencias do Traballo da Universidade da Coruñaes_ES
UDC.volume8es_ES
UDC.startPage161es_ES
UDC.endPage183es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem