O efecto do xénero no compromiso organizacional do persoal docente de institucións de educación superior públicas e privadas
View/ Open
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/23257
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
Collections
Metadata
Show full item recordTitle
O efecto do xénero no compromiso organizacional do persoal docente de institucións de educación superior públicas e privadasAlternative Title(s)
The Effect of Gender on the Organizational Commitment of Teaching Staff in Public and Private Higher Education InstitutionsDate
2017Citation
Ríos Manríquez, M., Sánchez-Fernández, M. Dolores, Pérez Rendón, L., Ferrer Guerra, Julián. (2017). O efecto do xénero no compromiso organizacional do persoal docente de institucións de educación superior públicas e privadas. Anuario da Facultade de Ciencias do Traballo da Universidade da Coruña, 8, 161-183
Abstract
[Resumo] Neste traballo estúdanse as diferenzas de xénero entre os docentes de institucións de educación superior públicas e privadas da zona metropolitana de Laja-Bajío, no estado de Guanajuato, México, no tocante ás dimensións do compromiso organizacional (compromiso afectivo, compromiso normativo e compromiso continuo), incluídos aspectos como as formas de remuneración e a xornada laboral. Cunha mostra de 209 docentes, realizouse unha análise descritiva e correlacional. Os resultados suxiren que existen factores que inflúen en que actualmente homes e mulleres amosen diferentes niveis de compromiso afectivo e normativo, mais non se atopou evidencia de que o xénero en por si explique o compromiso organizacional dos docentes de institucións públicas e privadas [Abstract] In this paper, we analyse the differences that are manifested in the dimensions of organizational commitment (emotional, normative and ongoing commitment) of the teaching staff at public and private higher education institutions in the Laja-Bajío Metropolitan Area in the state of Guanajuato, Mexico. In a sample of 209 teachers, a general analysis was performed and then analysed by equating one of the conditions (remuneration form and weekly hours), finding insufficient evidence to say there are differences in organizational commitment based on the gender of teachers.
Keywords
Compromiso organizacional
Persoal docente
Educación superior
Xénero
Organizational commitment
Teachers
Higher education
Gender
Persoal docente
Educación superior
Xénero
Organizational commitment
Teachers
Higher education
Gender
Rights
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
ISSN
2173-9811