Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorMovilla Fernández, María Jesús
dc.contributor.authorGoday Berini, María Luisa
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Facultade de Ciencias da Saúdees_ES
dc.date.accessioned2019-06-05T10:05:06Z
dc.date.available2019-06-05T10:05:06Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/23134
dc.description.abstract[Resumen] Los cambios que han experimentado estos últimos años las enseñanzas universitarias oficiales repercuten de manera directa en los estudios de Grado de Enfermería. La adquisición de competencias, fundamentalmente en las materias clínicas, supone dar un nuevo enfoque al papel de tutor clínico, dotándolo de una mayor relevancia. En los últimos años la participación de los profesionales enfermeros como tutores clínicos ha disminuido sensiblemente, sin que se objetive una causa concreta que lo justifique. El objetivo principal de esta investigación será conocer la percepción de los tutores clínicos sobre el desempeño de su rol docente, así como las fortalezas o debilidades percibidas en su desarrollo. Para ello, se plantea la realización de un estudio cualitativo encuadrado en el paradigma socio crítico, utilizando un diseño de investigación-acción-participativa. De este modo, son los participantes, junto al investigador, los que identificarán los problemas que deriven de este nuevo rol, y propongan posibles soluciones. El resultado de esta investigación proporcionará alguna de las claves para la mejora y el desarrollo del rol de tutor clínico.es_ES
dc.description.abstract[Resumo] Os cambios que experimentaron estes últimos anos os ensinos universitarios oficiais repercuten de maneira directa nos estudos de Grao de Enfermaría. A adquisición de competencias, fundamentalmente nas materias clínicas, supón dar un novo enfoque ao papel de titor clínico, dotándoo dunha maior relevancia. Nos últimos anos a participación dos profesionais enfermeiros como titores clínicos diminuíu sensiblemente, sen que se obxective unha causa concreta que o xustifique. O obxectivo principal desta investigación será coñecer a percepción dos titores clínicos sobre o desempeño do seu rol docente, así como as fortalezas ou debilidades percibidas no seu desenvolvemento. Para iso, exponse a realización dun estudo cualitativo encadrado na paradigma sociocrítica, utilizando un deseño de investigación-acción-participativa. Deste xeito, son os participantes, xunto ao investigador, os que identificarán os problemas que deriven deste novo rol, e propoñan posibles solucións. O resultado desta investigación proporcionará algunha das claves para a mellora e o desenvolvemento do rol de titor clínico.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] The changes that have undergone in recent years the official university teachings have a direct impact on Nursing Degree studies. The acquisition of competences, fundamentally in clinical subjects, implies giving a new focus to the role of clinical tutor, giving it greater relevance. In recent years, the participation of nursing professionals as clinical tutors has decreased significantly, without any specific cause justifying it. The main objective of this research will be to know the perception of the clinical tutors on the performance of their teaching role, as well as the strengths or weaknesses perceived in their development. For this, it is proposed the accomplishment of a qualitative study framed in the socio-critical paradigm, using a research-action-participatory design. In this way, are the participants, together with the researcher, who will identify the problems that derive from this new role, and propose possible solutions. The result of this research will provide some of the keys to the improvement and development of the clinical tutor role.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.titleEstudio de la percepción del docente tutor clínico de enfermería sobre su rol en el desarrollo del practicumes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de mestrado (UDC.FCS). Asistencia e investigación sanitaria. Especialidade en investigación clínica. Curso 2016/2017es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem