Guía de buenas prácticas de aprendizaje y servicio en la Universidade da Coruña
Ver/Abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/23129
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemTítulo
Guía de buenas prácticas de aprendizaje y servicio en la Universidade da CoruñaAutor(es)
Fecha
2019Cita bibliográfica
Oficina de Cooperación y Voluntariado (OCV) y Centro Universitario de Formación e Innovación Educativa (CUFIE) (ed.) (2019): Guía de buenas prácticas de Aprendizaje y Servicio en la Universidade da Coruña. Col. Contextos Universitarios Transformadores (n.3). Universidade da Coruña. A Coruña.
Resumen
[Resumo] Unha das premisas fundamentais do Plan estratéxico da UDC 2013
-
2020
é “a necesidade
e
a vontade de facer da UDC unha
universidade somerxida
, íntegra
e activamente na sociedade que
a
rodea, unha universidade aberta, en diálogo cos axentes sociais
e
as entidades públicas
e privadas para superar con éxito os retos
formulados pola sociedade do século XXI” (p.4
). Baixo este marco
estratéxico cobra pleno sentido
o impulso de metodoloxías como
a
Aprendizaxe
e Servizo
e por iso
,
a nosa Universidade está inmersa
dende
o ano 2015 nun proceso de institucionalización do ApS
como motor de cambio para
a formación de futuros cidadáns
comprometidos socialmente. A Oficina de Cooperación
e Voluntariado (OCV)
e
o Centro
Universitario de Formación
e Innovación Docente (CUFIE)
asumimos
o papel de dinamizadores desta metodoloxía entre
o
profesorado universitario. Con esta guía de boas prácticas pretendemos dar
a coñecer os
proxectos que se levaron
a cabo nestas tres últimas edicións.
Palabras clave
Aprendizaxe-servizo
Responsabilidade social
Metodoloxías activas
Responsabilidade social
Metodoloxías activas
Descripción
Guía que recolle algúns dos proxectos de Aprendizaxe e Servizo desenvolvidos por docentes e alumnado da Universidade da Coruña en colaboración con distintas entidades sociais da contorna. Colección: Contextos Universitarios Transformadores (CUT). Número 3
Derechos
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0
ISSN
2605-1222
ISBN
978-84-9749-721-3