Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorCastro-Castro, Paula-María
dc.contributor.authorDapena, Adriana
dc.contributor.authorPereira Sáez, María José
dc.contributor.authorVázquez Araújo, Francisco Javier
dc.date.accessioned2019-04-24T10:08:38Z
dc.date.available2019-04-24T10:08:38Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationCastro, Paula M.; Dapena, Adriana; Pereira-Sáez, María J.; Vazquez-Araujo, Francisco J. (2018). O modelado e a simulación como recursos para a aprendizaxe. Póster presentado en: II Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. (pág. 394-396). En: E. de la Torre Fernández, (ed.) (2018). Contextos universitarios transformadores: retos e ideas innovadoras. DOI libro: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497496780es_ES
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/22732
dc.description.abstract[Resumo] A combinación da aprendizaxe visual e conceptual é máis efectiva que o modelo tradicional de aprendizaxe, onde as definicións, os teoremas, as demostracións ou os exercicios se presentan nas clases dun xeito exclusivamente teórico o que, en moitas ocasións, pode estar totalmente afastado da realidade dun alumnado que vive na sociedade tecnolóxica do século XXI. No noso plantexamento metodolóxico mantemos as sesións maxistrais para a explicación dos conceptos teóricos, pero introducimos o modelado e a simulación no desenvolvemento das sesións prácticas correspondentes. Neste traballo imos centrarnos en temáticas da Xeometría e da Álxebra Lineais vencelladas con diversas titulacións universitarias da rama da Enxeñaría e Arquitectura. A primeira experiencia que amosamos é realizada cun grupo de estudantes de primeiro curso de Enxeñaría Informática. Nela, as sesións prácticas focalízanse na aplicación, empregando simulación, dos contidos teóricos de grafos para a análise de algoritmos de encamiñamento en redes sen fíos. Na segunda proposta partimos de modelos realizados con ferramentas de Deseño Asistido por Computador (CAD, do inglés Computer-Aided Design) e plantexamos situacións familiares para o estudante. A partir delas, deberá pór en práctica os conceptos matemáticos adquiridos nas clases maxistrais e ser quen de resolver con éxito estas aplicacións prácticas da vida cotiá que, sen dúbida, incrementarán a súa motivación facilitando deste xeito unha asimilación máis razoada e persistente dos contidos. Entre esas situacións que presentamos ao estudante atópase o control dun dron para evitar colisións. Este exemplo emprégase para o estudo da posición relativa de esferas con respecto a un hiperboloidees_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruña, Cufiees_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Españaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/es/*
dc.subjectMetodoloxía docentees_ES
dc.subjectModeladoes_ES
dc.subjectSimulaciónes_ES
dc.subjectSuperficies cuádricases_ES
dc.subjectGrafoses_ES
dc.titleO modelado e a simulación como recursos para a aprendizaxees_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
UDC.startPage394es_ES
UDC.endPage396es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem